קושימומחה
מוכן ב13 שעות, 30 דק.
מנות8
ציון בריאות70
מגזין

קובני משך טאקו חזיר עם זיגוג גויאבה, כרוב אדום חמוץ - כרוב אדום ג'יקמה סלט ומיונז צ' יפוטלה

קובני משך טאקו חזיר עם זיגוג גויאבה, כרוב אדום חמוץ - כרוב אדום ג'יקמה סלט ומיונז צ' יפוטלה
קובני משך טאקו חזיר עם זיגוג גויאבה, כרוב אדום חמוץ-סלט כרוב אדום Jicama ומיונז צ'יפוטלה דורש על 13 שעות ו-30 דקות מההתחלה ועד הסוף. במנה עיקרית זו יש 1004 קלוריות, 48 גרם חלבון ו 52 גרם של שומן למנה. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 8 . אם יש לך מיץ ליים, דבש, עלי כוסברה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הג'לי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות Thumbprint ג'לי תירס כקינוח. זה מושלם עבור יום העצמאות. עם כפית ציון של 81% המנה הזאת מעולה. נסו טאקו חזיר משך עם סלט כרוב, קובני משך טאקו חזיר, ו בישול איטי קובני משך טאקו חזיר עם סלסה אננס (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
ציוד מיוחד: תיבת הצולה עם מדחום בדיקה, כגון La Caja סין; פחם מספיק לבשל קת חזיר במשך 4 עד 5 שעות( כ 30 פאונד)
מרכיבים שתצטרך
3
עבור חזיר: באמצעות סכין קילוף, לעשות חריצים קטנים על פני השטח כולו של החזיר.
מרכיבים שתצטרך
4
שים את החזיר במחבת צלייה גדולה או קערה.
מרכיבים שתצטרך
5
מערבבים את השמן, אורגנו, שום וקמצוץ גדול של מלח בבלנדר ומתמזגים עד חלקה. לשפשף לתוך החתכים. מכסים ומקררים לפחות 8 שעות ועד 24 שעות.
מרכיבים שתצטרך
6
מקציפים יחד את ג ' לי גויאבה, חרדל, מיץ תפוזים וליים בקערה ומתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
7
הכן את תיבת הצולה על פי הוראות היצרן.
8
מפזרים את החזיר בנדיבות במלח ופלפל ומניחים את הצד השמן על המדף מעל למחבת הצלייה בקופסת הצליה. מבשלים 1 שעה, להעיף, ולבשל עוד 2 שעות. זיגוג העליון עם תערובת גויאבה, להעיף, זיגוג שוב, לכסות את התיבה ולבשל עוד 30 דקות, או עד הטמפרטורה הפנימית של בשר חזיר הוא כ 195 מעלות F. אתה יכול לבדוק את הבשר מדי פעם כדי לוודא את הזיגוג על גבי הבשר לא בוער, אז אתה יכול להוסיף פחם מספיק כדי לשמור על הקופסה חמה מבלי לשרוף את הזיגוג. זמן הבישול הכולל יהיה בין 4 ל 5 שעות.
מרכיבים שתצטרך
9
הסר את החזיר, אוהל בקלילות עם נייר ולתת לנוח 15 דקות. משוך את החזיר לחתיכות בגודל ביס ולזרוק עם יותר של זיגוג גויאבה.
מרכיבים שתצטרך
10
להניח את טורטיות חמות על משטח שטוח. תמרחי קצת מיונז צ ' יפוטלה על כל אחד. ממלאים את המרכז עם חלק מהחזיר, חלק הכרוב חמוץ, כרוב אדום סלט כרוב Jicama ומעל כל אחד עם כמה עלי כוסברה. להתקפל ולאכול.
מרכיבים שתצטרך
11
לטאטא את המיונז, צ ' יפוטלס מחית en adobo ומיץ ליים יחד עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
12
מקציפים יחד את מיץ התפוזים, מיץ ליים, דבש וסוכר בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
13
מוסיפים את jicama, בצל, כרוב, גזר וכוסברה ומתבלים עם מלח ופלפל. מקררים לפחות 1 שעה לפני ההגשה כדי לאפשר לטעמים להתמזג.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

8ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1גדולגזר, מגורד על חורים גדולים של פומפיה תיבתגזר, מגורד על חורים גדולים של פומפיה תיבת2(חוֹרֶף)pureed chipotles en adobopureed chipotles en adobo16טורטיות תירס, מחוממותטורטיות תירס, מחוממות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחרדל דיז'וןחרדל דיז'ון3(חוֹרֶף)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה1השארכוסברה טרייה, להגשהכוסברה טרייה, להגשה10ציפורןשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2(חוֹרֶף)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקג'לי גויאבהג'לי גויאבה1גדול1/2 jicama, מגורד על חורים של פומפיה תיבת1/2 jicama, מגורד על חורים של פומפיה תיבת1מיץ לייםמיץ ליים8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ ליים טרימיץ ליים טרי2(חוֹרֶף)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ תפוזים טרימיץ תפוזים טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ תפוזים טרימיץ תפוזים טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי אורגנו טרייםעלי אורגנו טריים2קילוגרםתחת חזיר ללא עצמותתחת חזיר ללא עצמות0עץכרוב אדום, מגורד על חורים גדולים של פומפיהכרוב אדום, מגורד על חורים גדולים של פומפיה1smallsבצל אדום, מגורד על חורים גדולים של פומפיה תיבתבצל אדום, מגורד על חורים גדולים של פומפיה תיבת8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי