קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות24
מגזין

קווזדילות צמחוניות

קווזדילות צמחוניות
קווזדילות צמחוניות מסתובבות 25 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה מכין 6 מנות עם 418 קלוריות, 20 גרם חלבון, ו 15 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו בזיליקום, תירס ליבה, פטריות, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה הוא תקציב ידידותי מתכון לחובבי אוכל מקסיקני. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. רק כמה אנשים באמת אהבו את ההר ד ' אובר הזה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 65%, וזה די טוב. נסו קווזדילות צמחוניות, קסדילות מלאות ירקות, ו קסדילות צמחוניות צלויות עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
במחבת גדולה מצופה בתרסיס בישול, הקפיצו את הפטריות, הקישואים והבצל עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
פטריותפטריות
קישואיםקישואים
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את התירס, העגבניות, הבזיליקום, המלח והפלפל; מבשלים 2-3 דקות יותר או עד שהם מחוממים. בעזרת כף מחוררת, כף מילוי על מחצית מכל טורטיה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עגבנייהעגבנייה
טורטיהטורטיה
באזיל!באזיל!
תירסתירס
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
3
מפזרים תערובת ירקות עם גבינה ומקפלים מעל טורטיה. מרססים קלות את החלק העליון של הטורטיות בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
טורטיהטורטיה
ירקירק
גבינהגבינה
4
אופים, ללא כיסוי, בחום של 400 מעלות למשך 10-12 דקות או עד להזהבה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
מגישים עם סלסה ושמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
סלסהסלסה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוז פאסטל נוצץ הם בחירה מצוינת עבור קסדילה. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז פאקסלי נוצץ הוא גם זיווג בטוח. הרטפורד קורט נהר רוסי פינו נואר (חצי בקבוק) עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
הרטפורד קורט נהר רוסי פינו נואר (חצי בקבוק)
הרטפורד קורט נהר רוסי פינו נואר (חצי בקבוק)
ניחוחות של דובדבן שחור, פלפל אנגלי, דומדמניות שחורות וטיט ואחריהם טעמים של פטל בר, פירות יער כהים ומינרליות סלע כתוש. הכניסה הצפופה מלווה בתחושת פה מתוקה ועסיסית, הנתמכת בחומציות, טאנינים משיי וגימור אדמתי עדין.