קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות5
ציון בריאות1
מגזין

תירס קומקום

תירס קומקום
קומקום תירס לוקח בערך 5 דקות מההתחלה ועד הסוף. תמורת 13 אגורות למנה , תקבלו מנה של 5. מנה אחת מהמנה הזו מכילה כ -2 גרם חלבון , 12 גרם שומן ובסך הכל 195 קלוריות . רק כמה אנשים אהבו באמת את המנה האמריקאית הזו. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. אם יש לכם שמן בוטנים, גרעיני פופקורן לא מוקפצים, סוכר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן, ללא חלב, צמחונית לקטו אובו וטבעונית . זה מובא אליך על ידי Allrecipes. בכל השיקולים, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 21% . הציון הזה גרוע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: פלן תירס מתוק עם תירס קומקום , תירס קומקום מתובל ותירס קומקום מייפל בייקון .

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב תירס קומקום עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. NV Armon עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
NV ארמון
NV ארמון
זהו משקה מרענן מאוד, עם טעם ארומטי מלא מסוג פירות יער. יש רמזים של צימוקים כהים של האף עם תות טרי מושך. מומלץ להגיש קר עם קוביות קרח, כקינוח לכל ארוחה.