קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

קוסקוס קארי

קוסקוס קארי
קוסקוס קארי הוא מתכון צמחוני לקטו אובו עם 6 מנות. חלק אחד של המנה הזו מכיל בערך 8 גרם חלבון, 14 גרם שומן ובסך הכל 335 קלוריות. מתכון זה מכסה 14% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד היטב בתור מזנון. רק אנשים בודדים הכינו את המתכון הזה, ו-7 יאמרו שהוא הגיע למקום. גשו לסופר וקנו פלפל, מולבן, שמן זית ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די טוב של 52%. קוסקוס קארי, קוסקוס קארי וירקות קארי על קוסקוס דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מניחים את הקוסקוס בקערה בינונית. ממיסים את החמאה במים הרותחים ויוצקים על הקוסקוס. מכסים היטב ומניחים לקוסקוס להשרות 5 דקות. מרפרף עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
ג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונהג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונה
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
טורפים יחד את היוגורט, שמן הזית, החומץ, הקארי, הכורכום, המלח והפלפל.
מרכיבים שתצטרך
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
כורכוםכורכום
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
3
יוצקים על הקוסקוס המפוחם, ומערבבים היטב בעזרת מזלג.
מרכיבים שתצטרך
ג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונהג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונה
4
מוסיפים את הגזר, הפטרוזיליה, הדומדמניות, השקדים, בצל ירוק ובצל אדום, מערבבים היטב ומתבלים לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
דומדמניותדומדמניות
( 23)( 23)
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
5
מגישים בטמפרטורת החדר.

מרכיבים

11 קילו קישואים,נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה23אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שקדים חתוכים, חתוכיםשקדים חתוכים, חתוכים64אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גזר חתוךגזר חתוך2606 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונהג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונה11 קילו קישואים,בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות72אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דומדמניות מיובשות או צימוקיםדומדמניות מיובשות או צימוקים72אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דומדמניות מיובשות או צימוקיםדומדמניות מיובשות או צימוקים30אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטרוזיליה שטוחה וטריה טחוןפטרוזיליה שטוחה וטריה טחון0(יכול להיות או להרחיק)כורכום הקרקעכורכום הקרקע2(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד546 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית טובשמן זית טוב40אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל אדום קצוץבצל אדום קצוץ616 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט רגיליוגורט רגיל2scallions, thinly sliced (white and green parts)scallions, thinly sliced (white and green parts)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים רותחיםמים רותחים11 קילו קישואים,חומץ יין לבןחומץ יין לבן

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא Karthauserhof Riesling QbA Ruwer. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-24 דולר.
Karthauserhof ריזלינג QbA Ruwer
Karthauserhof ריזלינג QbA Ruwer