קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות4
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

"קורן מאק צ' ו " של מלודי.

מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, . נסו קורן מאק צ'ו., מק צ'וקס-תירס ועגבניות, ו "מאקה צ'ו", במיה ותירס. (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים בייקון במחבת מעל בינוני, הופך מדי פעם, עד להשחמה שווה פריך, על 10 דקות; לנקז על מגבות נייר. שמור 1 כף טפטוף בייקון.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מחבתמחבת
2
אפשר בייקון להתקרר; להתפורר ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
3
ממיסים חמאה עם טפטוף בייקון בסיר גדול על אש בינונית. מבשלים ומערבבים בצל, סלרי, פלפל ירוק, פלפל אדום, טימין, מלח, פלפל שחור, פטרוזיליה ותבלינים בתערובת החמאה עד הבצל הוא שקוף, כ 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
תיבול קריאוליתיבול קריאולי
טיפות בייקוןטיפות בייקון
פלפל אדוםפלפל אדום
פלפל שחורפלפל שחור
פטרוזיליהפטרוזיליה
חמאהחמאה
סלריסלרי
בצלבצל
טימיןטימין
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
מערבבים שום ומבשלים עד ריחני, על 2 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
5
מערבבים במרק בשר ותירס; מביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מרק בשרמרק בשר
תירסתירס
6
מכסים את הסיר ומפחיתים את החום לנמוך; ומבשלים עד מרק הוא כמעט התאדה וירקות רכים, על 20 דקות יותר. מערבבים בבייקון מתפורר. צלחת יכול להיות מבושלים יותר או שנערך על אש נמוכה אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות בייקון אמיתיותחתיכות בייקון אמיתיות
ירקירק
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב

מרכיבים

2פרוסות1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1/2 כפית טימין טרי קצוץ או טימין מיובש1/2 כפית טימין טרי קצוץ או טימין מיובש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחתיכות ירקות בגודל נגיסחתיכות ירקות בגודל נגיס3(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת גרעיני תירס קפואחבילת גרעיני תירס קפוא1צביטהתיבול קריאולי, או לטעוםתיבול קריאולי, או לטעום596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טריה טחוןפטרוזיליה טריה טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טימין טרי טחוןטימין טרי טחון5ציפורןשום, טחוןשום, טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

Cajun עובד ממש טוב עם אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. ה-La Marea Kristy Vineyard Albarino עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
La Marea Kristy Vineyard Albarino
La Marea Kristy Vineyard Albarino
בהיר, טרי ופריך עם הערות של לימון קרד ומנדרינה. על החיך זה מראה מרקם אלגנטי וחומציות בהירה על הגימור.זוגות היטב עם צדפות, דגים בגריל, ומטבחים מתובלים.