קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות27
מגזין

קינואה " אורז מטוגן

קינואה
קינואה " אורז מטוגן יכול להיות רק מנות ראשונות אתה מחפש. מתאים ל-5 מנות. מנה אחת מכילה עד 11 גר' של חלבון, 6 גרם של שומן, וסך הכל 245 קלוריות. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 324 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, אם יש לך מלח, שום, רוטב דגים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הרבה אנשים באמת אהבו את המנה הסינית הזאת. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: קינואה אורז מטוגן, קינואה "אורז מטוגן", ו קינואה אורז מטוגן.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. שמורת דה מורגנזון צ ' נין בלאן עם 4.2 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 34 דולר לבקבוק.
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
שרדונה זהוב דקדנטי עם גוונים ירוקים, מציג ניחוחות של בריוש קלוי עם ריבה zesty. עמוד השדרה של סיד lemongrass עם הערות פרחוניות של יערה ו frangipani להגיח על החיך. וניל חם, עשיר וניואנס שקדים שמנת משתהים על הגימור.