קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות6
ציון בריאות27
מגזין

קינואה, חצילים קלויים וסלט תפוחים עם ויניגרט כמון

קינואה, חצילים קלויים וסלט תפוחים עם ויניגרט כמון
קינואה, חצילים קלויים וסלט תפוחים עם ויניגרט כמון עשוי להיות רק את המנה בצד אתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 449 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 28 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו -40 דקות. 34 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לך קינואה מחיטה מלאה, פלפל, קינמון טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו סלט קינואה עם ויניגרט ליים כמון, סלט קינואה עם ויניגרט כתום-כמון, ו סלט קינואה בנוסח טקס-מקס עם ויניגרט ליים כמון (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
עבור ויניגרט: טוסט הזרעים מעל חום בינוני כבד מחבת בינונית, ערבוב מדי פעם, עד הזרעים להכהות בצבע ולהיות ריחני, 3 1/2 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרטויניגרט
זרעיםזרעים
טוסטטוסט
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מניחים את הזרעים על צלחת; מגניב במשך 1 דקה. טוחנים את הזרעים דק טחנת מזון קטנה או מטחנה.
מרכיבים שתצטרך
זרעיםזרעים
4
לטאטא את השמן, חומץ, מלח, פלפל, קינמון, ציפורן ואת הזרעים קלויים עד עבה מעורבב בקערה קטנה. מערבבים בצלצלים. תניח את הויניגרט בצד.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרטויניגרט
קינמוןקינמון
שאלותשאלות
חומץחומץ
ציפורןציפורן
פלפלפלפל
זרעיםזרעים
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
1
מניחים מתלה תנור במרכז התנור ומחממים עד 400 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
להביא את המרק לרתיחה מעל חום בינוני גבוה בסיר בינוני כבד.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מערבבים בקינואה. להפחית את החום בינוני נמוך. מכסים ומבשלים עד שהמים נספגים והקינואה רכה, כ -15 דקות. כבה את החימום ותן לקינואה לעמוד, מכוסה, 5 עד 10 דקות. מגניב עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
קינואהקינואה
מיםמים
4
בינתיים, לרסס גיליון אפייה גדול rimmed עם תרסיס שמן צמחי. לזרוק את החצילים עם 3 כפות שמן, 1/4 כפית מלח, והפלפל על הסדין. צולים עד רך משחימים, ערבוב פעם אחת, כ -30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
חצילחציל
פלפלפלפל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
להעביר את הקינואה לקערה גדולה; מוך עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
קינואהקינואה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
מוסיף את ויניגרט, חצילים, תפוחים, אגוזי מלך וחמוציות. לזרוק כדי להתמזג.
מרכיבים שתצטרך
חמוציותחמוציות
ויניגרטויניגרט
חצילחציל
אגוזי מלךאגוזי מלך
תפוחתפוח
7
מכסים את החלק התחתון של מגש רדוד עם גרגיר הנחלים. כפית את הסלט על גבי ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
גרגיר הנחליםגרגיר הנחלים

מרכיבים

3(חוֹרֶף)נייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2(יכול להיות או להרחיק)3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמוציות מיובשותחמוציות מיובשות567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חצילים, unpeeled, לחתוך לקוביות 1/2 אינץחצילים, unpeeled, לחתוך לקוביות 1/2 אינץ1גדולדבש פריך או תפוח טעים זהוב, unpeeled, cored, לרבעיםדבש פריך או תפוח טעים זהוב, unpeeled, cored, לרבעים0(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון0(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה3(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקינואה מחיטה מלאה, רצוי אורגניקינואה מחיטה מלאה, רצוי אורגני1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאלוט גדול, קצוץ דק (אודותשאלוט גדול, קצוץ דק (אודות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק14.5 אונקיה יכול מרק ירקות (אודות14.5 אונקיה יכול מרק ירקות (אודות1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחתיכות אגוז, קלוי, או 1/3 כוס קלויזרעים פרחחתיכות אגוז, קלוי, או 1/3 כוס קלויזרעים פרח1חבורה גדולהלא מגן מקומילא מגן מקומי