קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות12
ציון בריאות3
מגזין

קינוח דלעת ותבלינים

קינוח דלעת ותבלינים
אם 78 סנט למנה נופל בתקציב שלך, דלעת תבלינים קינוח יכול להיות נהדר ללא גלוטן וצמחוני מתכון לנסות. מתכון זה מספק 12 מנות. עם 344 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 19 גרם של שומן כל אחד. אם יש לך סוכר, סוכר חום, סוכר מגורען, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 5 דקות. נסו קפה קינוח עם ליקר תבלין הדלעת של ביילי, דלעת ספייס פלדה לחתוך ברים שיבולת שועל עם דלעת ספייס שוקולד לבן זיגוג, ו ספייס את החיים שלך: דלעת ספייס עוגיות ארוחת בוקר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 177°. בקערה בינונית, מערבבים את כל מרכיבי הקרום עד מתפורר. לחץ במחבת ungreased 13x9 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
תנורתנור
מחבתמחבת
2
אופים 10 דקות; מגניב מעט.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
בקערה גדולה, להכות דלעת, חלב, ביצים, סוכר מגורען, מלח ותבלינים עוגה עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
דלעתדלעת
ביצהביצה
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
יוצקים מעל קרום אפוי חלקית.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
5
אופים 20 דקות. בקערה קטנה, מערבבים פקאנים, 1/2 כוס סוכר חום ו 2 כפות חמאה עד מתפורר; מפזרים מעל מילוי דלעת.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
דלעתדלעת
חמאהחמאה
פקאניםפקאנים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
קערהקערה
6
אופים 15 עד 20 דקות יותר או עד המילוי מוגדר. מגניב לגמרי.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
בקערה קטנה מקוררת, לנצח שמנת מתוקה עם מיקסר חשמלי על מהירות גבוהה עד פסגות רכות טופס. הכה בסוכר, קליפת תפוז וקינמון עד פסגות נוקשות טופס.
מרכיבים שתצטרך
שמנת מתוקהשמנת מתוקה
גרידה כתומהגרידה כתומה
קינמוןקינמון
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
8
מגישים קינוח עם קצפת. לאחסן במקרר.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה מוצקה או מרגרינהחמאה מוצקה או מרגרינה2(חוֹרֶף)חמאה מוצקה או מרגרינהחמאה מוצקה או מרגרינה425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)האם דלעת (לא לערבב פשטידת דלעת)האם דלעת (לא לערבב פשטידת דלעת)2קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול להתאדות חלביכול להתאדות חלב1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון11 קילו קישואים,קליפת תפוז מגוררתקליפת תפוז מגוררת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאנים קצוציםפקאנים קצוצים2(יכול להיות או להרחיק)גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל מהירה לבישולשיבולת שועל מהירה לבישול1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאינסטנט פודינג לימוןאינסטנט פודינג לימון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתמהיל מקוריתמהיל מקורי