קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות8
ציון בריאות29
מגזין

קיסרית של זולו הירוקים

קיסרית של זולו הירוקים
צריך ללא גלוטן, כל 30, ותוספת טבעונית? זולו הירוקים של הקיסרית יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. והוא יספק כ 8 מנות. מנה זו מכילה סביב 3 גר' של חלבון, 15 גרם של שומן, וסך הכל 206 קלוריות. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לכי לחנות וקחי שום, ג'ינג'ר, וג' סאל, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 2 שעות. עם כפית ציון 68% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: מרק היופי הסודי של הקיסרית, אננס טרי ועוף ליצ'י-קיסרית סין, סן פראן, ו ירקות דרומיים מושלמים (כרוב, סלק, כרוב ירוק, חרדל).

הוראות

1
בכיור גדול של מים פושרים, להתסיס את הירקות היטב כדי להסיר כל חצץ מוסתר. בזהירות להרים את הירוקים מהמים ולהעביר אותם למסננת, עוזב את חצץ בתחתית הכיור. חזור על ההליך בכיור של מים מתוקים.
מרכיבים שתצטרך
2
חותכים את הגבעולים וודי, ולחתוך אותם לרוחב לחתיכות בעובי אינץ'. קוצצים בגסות את עלי הכרוב.
מרכיבים שתצטרך
3
מחממים את השמן בסיר 5 ליטר או קומקום מרק.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיף את הגזר, בצל, סלרי תפוחי אדמה, ג ' ינג 'ר, פלפלים צ' ילה, ושום. מבשלים מעל חום בינוני, ערבוב לעתים קרובות, עד הירקות התרככו, על 6 דקות. מערבבים את הגבעולים הקצוצים ואת המים; מביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
5
הוסף אצווה של עלי כרוב, לכסות ולתת להם לנבול, על 5 דקות; מערבבים את הירוקים. המשך להוסיף את הירוקים בקבוצות עד שכולם מתאימים לסיר.
מרכיבים שתצטרך
6
להפחית את החום בינוני נמוך ומבשל, ערבוב לעתים קרובות, עד שכל הירקות הם רק במכרז, על 1 שעה. מערבבים את Vege-סאל, לכסות בחוזקה, ולהסיר מן החום; לתת לעמוד במשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
מגישים עם חומץ בצד, לכל אורח לתבל שלו או שלה לשרת.
מרכיבים שתצטרך
8
מאמר var
9
Type_27_data = {};
10
מאמר
11
Type_27_data.init_step_by_step_images = 0;