קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות12
מגזין

קיש ברוקולי דרום-מערבי

קיש ברוקולי דרום-מערבי
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים ים תיכוניים, אז נסו את קיש הברוקולי הדרום-מערבי. מתכון זה מכין 6 מנות עם 357 קלוריות, 15 גרם חלבון, ו 15 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 19% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש בידכם ביצה, בצק טוויסט לחם תירס, כמון טחון ועוד כמה מרכיבים, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בחלב התאדה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מילקשייק אבוקדו כמו קינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר צמחוני דיאטה. 1 אדם התרשם מתכון זה. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כפית של 47%. הציון הזה מוצק. נסו קיש דרום-מערבי, דרום מערב פהיטה קיש, ו קיש צ'ילי ירוק דרום-מערבי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מגלגלים בצק; נפרשים שכבות (לא נפרדים לרצועות).
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
3
מניחים שכבות לאורך, מקצה לקצה, לתבנית אפייה בגודל 11 על 7 אינץ ' המצופה בתרסיס בישול. קמצוץ מסתיים באמצע כדי חותם; עיתונות בצק עד הצדדים של צלחת. הניחו בצד.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
מחממים שמן צמחי במחבת טפלון גדולה על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים בצל, שום וג ' לפאו; מטגנים 3 דקות או עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
6
מוסיפים תירס ואת 5 המרכיבים הבאים (תירס דרך ברוקולי); מטגנים במשך 5 דקות או עד שהירקות רכים ונוזלים מתאדים.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
ברוקוליברוקולי
תירסתירס
7
הסר מהחום, מגניב 5 דקות.
8
שלב חלב, חלבונים, ביצה ומלח; מערבבים היטב עם מטרפה.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
חלבחלב
מלחמלח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
9
מפזרים גבינה על בצק. כפית תערובת ברוקולי באופן שווה לתוך המחבת.
מרכיבים שתצטרך
ברוקוליברוקולי
גבינהגבינה
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
10
יוצקים תערובת חלב על תערובת ברוקולי.
מרכיבים שתצטרך
ברוקוליברוקולי
חלבחלב
11
מניחים צלחת על גיליון אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
12
אופים בחום של 350 למשך 45 דקות; מכסים ואופים 10 דקות נוספות או עד להתייצבות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
13
תן לעמוד 10 דקות.

מרכיבים

283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)החבילה ברוקולי קצוץ קפוא, הפשיר, סחוט יבשהחבילה ברוקולי קצוץ קפוא, הפשיר, סחוט יבש326אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצק טוויסט לחם תירס בקירור (כגון פילסבורי)בצק טוויסט לחם תירס בקירור (כגון פילסבורי)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתירס כל הקרנל קפואתירס כל הקרנל קפוא1גדול2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם3largesתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקהתאדה חלב נטול שומןהתאדה חלב נטול שומן2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון1פלפל חלפיניו, זרע וקצוץפלפל חלפיניו, זרע וקצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אורגנו מיובשאורגנו מיובש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)3/4 כוס מופחת-שומן גבינת צ'דר חדה3/4 כוס מופחת-שומן גבינת צ'דר חדה11 קילו קישואים,2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית עובדת ממש טוב עם בורדו, שמפניה ובורדו לבן. יין צרפתי מגוון באותה מידה כמו אוכל צרפתי, אך לעיתים רחוקות אתה משתבש בשמפניה. אם הארוחה שלכם דורשת יין לבן, תוכלו לנסות גם בורדו לבן. לקבלת אדום, נסה תערובת בורדו אדומה. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא הברון דה שארטרון בורדו. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -11 דולר.
הברון דה שארטרון בורדו
הברון דה שארטרון בורדו
האף של פירות אדומים טריים. מבנה נהדר, טאנינים רכים, וגמר טרי של דובדבן ואוכמניות בשלים. אלגנטי ואופייני מאוד לכינוי.הברון דה שארטרון רוז ' משולב באופן אידיאלי עם בקר בגריל, פסטות גבינה או כבש.