קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות4
מגזין

קיש עוף שמנת חמוצה

קיש עוף שמנת חמוצה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ים תיכוניים, אז תנו הזדמנות ל שמנת חמוצה קיש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 14 גרם חלבון 28 גרם של שומן, וסך הכל 390 קלוריות. 64 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר. אם יש לכם אגוז מוסקט הקרקע, פלפל, שמנתוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החלב אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות שביל החלב נושכות כקינוח. . זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 10 דקות. מתכונים דומים: קיש עוף שמנת חמוצה, קיש עוף שמנת חמוצה, ו עוד עוף שמנת חמוצה.

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 מעלות F (200 מעלות C) ומניחים צלחת פאי 9 אינץ ' עם קרום עוגה מופשר; מקררים עד מוכן למלא.
מרכיבים שתצטרך
קרום עוגהקרום עוגה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מחממים שמן זית במחבת בינונית על חום גבוה בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
בצל מטגן ופלפל פעמון במשך 3 דקות, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
בצלבצל
4
מוסיפים קמח, ואז מבשלים ומערבבים במשך 2 דקות נוספות. לבסוף, מערבבים עוף, מלח, אגוז מוסקט ופלפל ומערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
מוסקטמוסקט
פלפלפלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
5
מורחים תערובת עוף על החלק התחתון של קליפת העוגה הבלתי מוסווית, ומעל עם גבינת צ ' דר וגבינה שוויצרית. בקערה קטנה מקציפים יחד את קצב הביצה, חלב ושמנת חמוצה ושופכים תערובת על תערובת עוף.
מרכיבים שתצטרך
קרום פאי בלתי-מוסווהקרום פאי בלתי-מוסווה
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
גבינה שוויצריתגבינה שוויצרית
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
עוף שלםעוף שלם
מורחיםמורחים
חלבחלב
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
אופים ב 400 מעלות F (200 מעלות C) במשך 20 דקות, ואז להפחית את הטמפרטורה ל 350 מעלות F (175 מעלות C) ואופים במשך 30 עד 35 דקות נוספות, או עד סכין מוכנס לתוך העוגה יוצא נקי.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
סכיןסכין

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבשר עוף מבושל, בקוביותבשר עוף מבושל, בקוביות2ביצים, מוכות קלותביצים, מוכות קלות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון0(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ19 אינץ(9 אינץ') קרום עוגה קפוא מוכן, מופשר(9 אינץ') קרום עוגה קפוא מוכן, מופשר0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר גרוסה וחדהגבינת צ'דר גרוסה וחדה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינה שוויצרית גרוסהגבינה שוויצרית גרוסה