קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 15 דק.
מנות5
ציון בריאות8
מגזין

קישוטי עוגת שוקולד מיני

קישוטי עוגת שוקולד מיני
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל מיני עוגות שוקולד קישוט. מנה אחת מכילה 1903 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 106 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 5 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו פירורי עוגת שוקולד, קוקוס, ציפוי שוקולד חלב ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו-15 דקות. מתכונים דומים: עוגת שוקולד דלעת מיני עם עוגת שוקולד Madhava, עוגת מוס שוקולד מיני, ו מיני שוקולד צ'יפס קרם עוגה.

הוראות

1
מחממים התנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
תרסיס 5 (4 על ידי 2 אינץ') מחבתות עוגה גבוהה עם ספריי בישול nonstick. בקערת ערבוב גדולה, לשלב את תערובת העוגה, ביצים, שמן, ושוקו. לנצח על מהירות בינונית במשך 2 דקות, גירוד את הקערה כדי להיות בטוח הבלילה משולבת היטב. מלא כל מחבת שני שלישים מהדרך לפסגה.
מרכיבים שתצטרך
שוקושוקו
תרסיס בישולתרסיס בישול
תערובת עוגהתערובת עוגה
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
מחבתמחבת
3
אופים בתנור במשך 12 עד 15 דקות, מסובבים את המחבתות באמצע האפייה. קיסם שיניים מוכנס במרכז צריך לצאת נקי כאשר נעשה.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
4
הסר מהתנור. כאשר המחבתות הם מגניבים מספיק כדי להתמודד, unmold את העוגות מגניב לחלוטין, בצד ימין למעלה על מתלה קירור חוט.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
5
בקערה גדולה, מערבבים יחד את ציפוי השוקולד חלב עם אבקת קקאו.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי שוקולדציפוי שוקולד
אבקת קקאואבקת קקאו
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
כדי לקשט: באמצעות סכין משונן, רמה את צמרות כל עוגה (להתפורר עוגה נוספת עבור פירורי עוגה לקשט). לדבוק כל עוגה ללוח עוגת קרטון 4 אינץ ' באמצעות טיפה של ציפוי. קרח העליון ואת הצדדים של העוגה באמצעות מרית אופסט. שימוש במרכיב אחר עבור כל אחד, לכסות את הצדדים של כל עוגה על ידי החזקת מעל קערה ושימוש בידיים כדי ללחוץ בעדינות על האגוזים, קוקוס, וכו'. לתוך הצדדים של כל עוגה.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
קוקוסקוקוס
אגוזיםאגוזים
קרחקרח
ציוד שתשתמש בו
מרית אופסטמרית אופסט
סכין משונןסכין משונן
קערהקערה
7
מניחים כל אחד על כנים עוגת כסף קטן בגבהים שונים. למעלה כל אחד עם 2 או 3 שוקולדים וכמהין.
מרכיבים שתצטרך
כמהיןכמהין

מרכיבים

796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשוקושוקו596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס קרוע, קלויקוקוס קרוע, קלוי3קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי עוגת שוקולדפירורי עוגת שוקולד517אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תערובת עוגת שוקולד חלבתערובת עוגת שוקולד חלב5ריבס, קצוץ טרי או קפואחנות קנה כמהין וסוכריות שוקולדחנות קנה כמהין וסוכריות שוקולד796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מקדמיה קלויים, קצוצים דקאגוזי מקדמיה קלויים, קצוצים דק907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ציפוי שוקולד חלבציפוי שוקולד חלב796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמןשמן796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי פקאן קלויים, קצוצים דקאגוזי פקאן קלויים, קצוצים דק