קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות4
מגזין

קל ליל כל הקדושים סלופי המחץ

קל ליל כל הקדושים סלופי המחץ
המתכון קל ליל כל הקדושים סלופי כח המחץ יכול לספק האמריקאי שלך השתוקקות בסביבה 50 דקות. צופה הדמות שלך? זה מתכון ללא חלב צמחוני יש 319 קלוריות, 9 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן למנה. מתאים ל-8 ומחירו 1 מנות.08 דולר למנה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו בצל, קטשופ, להתענג חמוץ, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור ליל כל הקדושים. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 32%. הציון הזה די גרוע. נסו קל מרושל המחץ, קל מרושל המחץ, ו כל כך קל מרושל המחץ (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת גדולה מבשלים בקר ובצל על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד; מסננים. מערבבים פנימה את הקטשופ, התענוג והסוכר החום. מכסים ומבשלים במשך 30 דקות או עד שהם מחוממים.
מרכיבים שתצטרך
אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה
דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים
(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
כף מעל חצאי לחמניית המבורגר.
מרכיבים שתצטרך
לחמניית המבורגרלחמניית המבורגר
3
חותכים כל פרוסת גבינה באלכסון.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
4
חותכים שוב חתיכה אחת באלכסון. השתמש בשני משולשים קטנים יותר כמו עיניים ומשולש גדול כמו פה. שים 1 פרוסת מלפפון חמוץ על כל עין.
מרכיבים שתצטרך
חסה עלה אדום, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה עלה אדום, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'