קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות60
מגזין

קלאב סנדוויץ (BLT) סלמון בגריל

קלאב סנדוויץ (BLT) סלמון בגריל
קלאב סנדוויץ (BLT) סלמון בגריל עשויים להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 975 קלוריות, 45 גרם חלבון ו 65 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. 8 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. אם יש לכם אבוקדו, בייקון, חסה אדומה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המיונז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סופר! עוגיות חמאת בוטנים עשויות קלות יותר כקינוח. נסו מקלות שאור צלויים, מועדוני עוף בגריל מיני, ו מיני מועדונים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את המיונז, שום, גרידה ומיץ של 1 סיד, שמיר ופטרוזיליה בקערה קטנה. מכסים ומקררים.
מרכיבים שתצטרך
מיונזמיונז
פטרוזיליהפטרוזיליה
שוםשום
מיץמיץ
שמירשמיר
לייםליים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מבשלים את הבייקון במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה עד פריך. לשבור את הפרוסות לשניים.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מחממים גריל או מחבת גריל בינוני גבוה. חותכים את הסלמון באלכסון ל8 חתיכות דקות. מתבלים את הסלמון ואת פרוסות הבצל האדום במלח ופלפל ומשפשפים בשמן זית.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
בצל אדוםבצל אדום
סלמוןסלמון
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
גרילגריל
4
מפזרים עם גרידה ומיץ של הסיד שנותר. גריל את פרוסות הבצל האדום, מפנה מדי פעם, עד רך חרוך, על 5 דקות. גריל הסלמון עד מסומן ופשוט מבושל דרך, מפנה פעם אחת, 1 עד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצל אדוםבצל אדום
סלמוןסלמון
מיץמיץ
לייםליים
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
לפרוס 4 פרוסות לחם קלוי; למעלה עם כמה מיונז הערווה, עלה חסה, חתיכת סלמון, כמה פרוסות עגבניות ואבוקדו ו 2 חצאי בייקון. מעל כל אחד עם חתיכת טוסט, ואז לחזור על שכבות (מיונז, חסה, סלמון, עגבניות, אבוקדו ובייקון).
מרכיבים שתצטרך
פרוסות אבוקדופרוסות אבוקדו
חסהחסה
מיונזמיונז
אבוקדואבוקדו
סלמוןסלמון
עגבנייהעגבנייה
בייקוןבייקון
לחםלחם
טוסטטוסט
6
מורחים את 4 פרוסות הלחם הנותרות עם מיונז אפיק ומניחים על גבי הכריכים. לאבטח כל כריך עם 4 קיסמים לחתוך לרבעים.
מרכיבים שתצטרך
מיונזמיונז
מורחיםמורחים
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
7
צילום: יונתן קנטור

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות יין בדיעבד שרדונה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
יינות בדיעבד שרדונה
יינות בדיעבד שרדונה
השרדונה שלנו מ-2018 מקורו בכרמים בקרנרוס ובאוק נול. מותסס נירוסטה, ולאחר מכן בגיל שלושה חודשים על lees אלון צרפתי ניטראלי, היין מראה חומציות רבה, משקל ותחושה הפה. זה 100% שרדונה מראה חומציות שמורות בדרך כלל עבור יינות אל חלד בלבד. זה שרדונה מאוזן להפליא.