קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות33
מגזין

קציצות אפונה שחורות עיניים עם סלסה פלפל שום

קציצות אפונה שחורות עיניים עם סלסה פלפל שום
המתכון קציצות אפונה שחורות עיניים עם סלסה פלפל שום יכול לספק את הכמיהה המקסיקנית שלך בערך 45 דקות. מנה אחת מכילה 223 קלוריות, 13 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן. מתאים ל-6 מנות. זה עובד היטב כמו מנות ראשונות. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב וצמחוני דיאטה. אם יש לכם מלח כשר, מיץ ליים, שיני שום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 74%. מתכונים דומים: קציצות אפונה שחורות עיניים עם סלסה פלפל שום, פלפל אדום-סלסה אפונה שחורה, ו עוגות אפונה שחורות עיניים עם סלסה פלפל אדום חמוציות.

הוראות

1
שלב שום טחון וצ ' ילי בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
שום טחוןשום טחון
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מניחים 1 כפית תערובת שום בקערה קטנה; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מוסיפים אפונה לתערובת השום שנותרה בקערה גדולה; מועכים תערובת עם מועך תפוחי אדמה. מערבבים פנימה פלפל, 1/4 כוס כוסברה טרייה קצוצה, כמון, 1/4 כפית מלח וביצה, תוך ערבוב עד לקבלת תערובת אחידה. מחלקים את התערובת ל -12 מנות שוות (בערך 1/4 כוס כל אחת), ומעצבים כל אחת לקציצה בעובי 1/2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה טרייהכוסברה טרייה
פלפלפלפל
שוםשום
תפוח אדמהתפוח אדמה
כמוןכמון
אפונהאפונה
מלחמלח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מרסק תפוחי אדמהמרסק תפוחי אדמה
קערהקערה
4
מחממים 1 1/2 כפיות שמן זית במחבת טפלון גדולה על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים 6 קציצות; מבשלים 4 דקות מכל צד או עד להשחמה. חזור על התהליך עם הנותרים 1 1/2 כפיות שמן זית 6 קציצות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
6
מוסיפים לתערובת השום השמורה בקערה 2 כפות כוסברה טרייה קצוצה, 1/4 כפית מלח שנותרה, עגבנייה קצוצה ומיץ ליים טרי; מערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה טרייהכוסברה טרייה
מיץ לייםמיץ ליים
שוםשום
עגבנייהעגבנייה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
מגישים עם קציצות.
8
הערה בירה: לפעמים זה כיף להעלות קצת שמש עם ארוחות הסתיו שלך. והקציצות השרוכות בסלסה מסמנות את האירוע המושלם ליהנות מבירה קריבית מרעננת כמו לאגר פס אדום (50 דולר/שישייה) מג ' מייקה. בירות המפותחות לצד מטבח חריף נוטות להיות קלות גוף, מאוזנות, ניטרליות וניתנות להפליא, מה שהופך את הבירה הזו לבחירה טובה עם פלפלי הסראנו והכמון של הקציצות. -- ג ' פרי לינדנמות
מרכיבים שתצטרך
פלפל סראנופלפל סראנו
כמוןכמון
בירהבירה
סלסהסלסה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוז נוצץ הם הבחירות המובילות שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. כרמי עמק וילמט אשכול שלם רוז ' של פינו נואר עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
כרמי עמק וילמט אשכול שלם ורד פינו נואר
כרמי עמק וילמט אשכול שלם ורד פינו נואר
צבע ורוד בוהק עם ניחוחות של תות שדה עסיסי, דובדבן, ליצ ' י טרופי ושמנת וניל, אבטיח, תותים ושמנת, דובדבן אדום ויערה. יבש עם גוף בינוני, תחושת פה עגולה וטעמים תוססים של נקטרינה, אפרסק, יערה ומינרליות. החומציות המרעננת יוצרת גימור תוסס ונקי.זה רוז ' הוא יין צדדי זוג עם מזון כפי שהוא יכול לעמוד עד מאכלים מורכבים עדיין נוח עם סלטים פשוטים וירקות עונתיים. תיהנו עם סליידרים של סלמון, טונה אחי, קארי ירקות, ברוסקטה, קבבוני עוף בלסמי, לחמים שטוחים מעץ, סלטי ניוגואז, לוחות גבינה ושרקוטרי. מגישים צונן.