קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות57
מגזין

קציצות בשר חזיר צלוי עם זיגוג מייפל צ'ילי

קציצות בשר חזיר צלוי עם זיגוג מייפל צ'ילי
המתכון בשר חזיר צלוי קציצות בשר עם זיגוג מייפל צ'ילי יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 45 דקות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה עד 188 גרם חלבון 32 גרם של שומן, וסך הכל 1114 קלוריות. לך לחנות ותביא אבקת צ'ילי, מים, פילה חזיר, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. מתכונים דומים: בשר חזיר פילה עם זיגוג מייפל, צ'ילי שפשף בשר חזיר Tenderloin עם זיגוג משמש זנגביל, ו האכלה חברים: טריאקי בתנור צלוי בשר חזיר Tenderloin עם זיגוג מייפל-ג'ינג'ר.

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

מלבק, פינו נואר וסנג ' ובזה הם בחירות נהדרות לטנדרלוין חזיר. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. Menage Malbec טרואה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
Menage Malbec טרואה
Menage Malbec טרואה
תערובת מפתה של אוכמניות, אוכמניות, דובדבנים כהים ורמזים של תבלין בעקבותיה. עם טאנינים רכים, עגולים, וגימור קטיפתי, יין זה הוא התגלמות תשוקה.הזיווג המושלם עם חזיר בגריל, סלמון מעושן ופסטה עם רוטב פסטו.