קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

קציצות הסלמון שלי.

קציצות הסלמון שלי.
קציצות הסלמון שלי הן אולי המנה העיקרית שאתם מחפשים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 347 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 15 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לך לחנות ותביא אבקת אפייה, תפוחי אדמה חומים, רוטב טבסקו ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב אבקת האפייה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת לימון פטל פשוטה כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: קציצות סלמון דרום-מערביות או עוגות סלמון., טיפות סלמון או קציצות סלמון, ו קציצות סלמון.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

ניתן לזווג סלמון עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה חנה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
חנה שרדונה
חנה שרדונה
עם צבע של דבש מבריק קש זהוב, יין זה מביא ניחוחות של אפרסק בגריל, פאי אגס, עם קרמל,נבל, אננס. על החיך, פרוסת תפוח טרי עם קרום עוגה, קרמל, עוגת אגס, אפרסק בגריל, טוסט ובננה.