קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות16
ציון בריאות2
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםקיץ
מגזין

קראנץ' גלידה

קראנץ' גלידה
ניתן להכין את המתכון לקראנץ' גלידה תוך 15 דקות בערך. מתאים ל-16 מנות. חלק אחד מהמנה הזו מכיל בסביבות 7 גרם חלבון, 30 גרם שומן, ובסך הכל 459 קלוריות. תמורת 70 סנט למנה, המתכון הזה מכסה 9% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. זה מושלם לקיץ. גשו לסופר וקנו אגוזים, חמאה, קוקוס ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. רק כמה אנשים אהבו מאוד את הקינוח הזה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 24%, וזה די גרוע. גלידת קראנץ' דבש, גלידת מנטה קראנץ' וגלידת קראנץ' דובדבנים דומות מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בסיר גדול על אש בינונית, מבשלים חמאה וסוכר חום עד שהחמאה נמסה והסוכר נמס.
מרכיבים שתצטרך
ירושה של תינוקותירושה של תינוקות
חבילות כל אחת) ברוקולי קפוא חתוך או קצוץ, מופשרחבילות כל אחת) ברוקולי קפוא חתוך או קצוץ, מופשר
סם גסם ג
ציוד שתשתמש בו
2-1/2 כוסות ירקות בתערובת קליפורניה2-1/2 כוסות ירקות בתערובת קליפורניה
2
בקערה גדולה מערבבים דגנים, קוקוס ואגוזים; מוסיפים את תערובת הסוכר ומערבבים עד לציפוי. מהדקים חצי לתוך 13 אינץ' משומן. x 9 אינץ'. צַלַחַת.
מרכיבים שתצטרך
8 אונקיות שמנת כבדה, מוקצפת8 אונקיות שמנת כבדה, מוקצפת
ריבת תותים ללא גרעינים, מחולקתריבת תותים ללא גרעינים, מחולקת
סם גסם ג
זיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדוליםזיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדולים
ציוד שתשתמש בו
12 על לחמי חיטה מלאה או לבש רגילים12 על לחמי חיטה מלאה או לבש רגילים
3
מורחים גלידה על הקרום. משטחים עם יתרת תערובת הדגנים. מקפיאים עד להתייצבות.
מרכיבים שתצטרך
אננס טרי, קלוף וחתוך לפרוסות בגודל 3/4 אינץ'אננס טרי, קלוף וחתוך לפרוסות בגודל 3/4 אינץ'
ריבת תותים ללא גרעינים, מחולקתריבת תותים ללא גרעינים, מחולקת
חבילה מגולגלת קרום פאי לא אפוי בקירורחבילה מגולגלת קרום פאי לא אפוי בקירור

יין מומלץ: קרם שרי, משקה אלכוהולי, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, יין קינוח, יכול אפרסקים, סחוט, מוסקטו, סוג פריט בתפריט, Moscato Dasti

שמנת שרי, משקה אלכוהולי ומרכיב הם הבחירות המובילות שלי לגלידת וניל. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. פינו נואר בעמק הנהר הרוסי של וויליאמס סלים עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 110 דולר לבקבוק.
ויליאמס סליאם עמק הנהר הרוסי פינו נואר
ויליאמס סליאם עמק הנהר הרוסי פינו נואר
נראה כי ניחוחות דובדבן אדום, תות שדה וניחוחות עלי ורדים דהויים שרים ברשימה העליונה בהצעה המפתה הזו. רמזים של שורש סלק, עשבי תיבול יבשים ותבליני עץ מציעים כמה תווי בס להשלמת הסוויטה התזמורתית הנהדרת הזו. עם אוויר, הניחוחות מתעצמים עם תווים של דובדבן מורלו. החך צפוף מאוד בכניסה עם פס חזק של מינרליות עד לסיום. הטאנינים בעלי גרגירים עדינים במיוחד ומזכירים תה ציילון. הפינו נואר של עמק הנהר הרוסי 2015 הוא קלאסי, ומדגיש את האלגנטיות והעוצמה של אזור גידול נהדר באמת. הפינו נואר עבור תערובת זו נלקח בעיקר מכרם דרייק אסטייט שלנו, ומ-Williams Selyem Estate Vineyard.