קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות1
ציון בריאות26
סוגי מאכליםקלתית
מגזין

קרום פאי מושלם

קרום פאי מושלם
קרום פאי מושלם יכול להיות רק הקרום שאתה מחפש. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 2470 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 179 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %39 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו קיצור ירקות, מלח, מי קרח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. 3 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. הוא מובא אליך על ידי SippitySup. נסו עוגת חמאת בוטנים עם קרום בייגלה, חמאת בוטנים חמאת בוטנים ללא חלב עם קרם שוקולד, ו קרום פאי מושלם (מתכונים דומים).

הוראות

1
לשים קמח ומלח בקערת המכונה.
מרכיבים שתצטרך
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
חותכים חמאה ומרגרינה לקמח. לעבד כמה שניות עד תערובת דומה ארוחה גסה. טיפה אחר טיפה להוסיף את המים, עיבוד בקצרה מאוד. התהליך כולו ייקח 20 עד 30 שניות. לעטוף ולקרר את המאפה לפחות 1 שעה.אם מאפה כבר מקורר במשך זמן רב, לתת לו לשבת בטמפרטורת החדר לפחות 15 דקות לפני גלגול.קמח קל לוח מאפה, דלפק שיש או דלפק מטבח. מחלקים את המאפה לשניים. לטפוח כל חתיכת מאפה לתוך עגול שטוח. קמח קלות מערוך.
מרכיבים שתצטרך
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
2 (8 אונקיות) אריזות BAKER'S Semi-Sweet Baking Chocolate, מומס2 (8 אונקיות) אריזות BAKER'S Semi-Sweet Baking Chocolate, מומס
3
רול מאפה בכיוון אחד בלבד, הפיכת מאפה ללא הרף כדי למנוע ממנו דבק על פני השטח.באמצעות צלחת עוגה כמדריך, למדוד מגולגל החוצה מאפה — זה צריך להיות מעט גדול יותר מאשר צלחת העוגה 1/8 אינץ ' עבה. מקפלים מעגל מאפה מגולגל לשניים, כך שתוכל להרים אותו בקלות רבה יותר. להתפתח, בעדינות להתאים את המאפה לתוך צלחת העוגה, ומאפשר מאפה לתלות באופן שווה על הקצה. אל תגזום את המאפה עדיין.מלא את העוגה במילוי. ואז לגלגל את הקרום השני באותו אופן כמו לתחתית. מקפלים מעגל לשניים עם סכין חדה, מחודדת או חותך קטן, פתחי אוורור קטנים לחתוך דפוס דקורטיבי.
מרכיבים שתצטרך
צנצנת שימור פטל ללא גרעיניםצנצנת שימור פטל ללא גרעינים
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
ציוד שתשתמש בו
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך
4
מניחים מאפה מקופל על חצי מהעוגה. להתפתח, הקשה למעלה ולמטה מאפה יחד. קצצו קצוות עם מספריים, והשאירו בליטה חצי אינץ'. קפל מאפה תחתון מעל הראש ולחץ בחוזקה כדי לאטום. קצה Crimp, באמצעות אצבעות או את הקוצים של מזלג.
ציוד שתשתמש בו
מספריים מטבחמספריים מטבח