קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות10
ציון בריאות0
מגזין

קרם מרשמלו תוצרת בית

קרם מרשמלו תוצרת בית
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל קרם מרשמלו תוצרת בית. מתאים ל-10 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 1 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 111 קלוריות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לך סוכר מגורען, קרם של טרטר, תמצית vanillan, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ללא חלב וצמחוני דיאט. מתכונים דומים: קרם מרשמלו תוצרת בית, קרם מרשמלו תוצרת בית, ו קרם מרשמלו תוצרת בית.

הוראות

1
מערבבים יחד את הסוכר, סירופ תירס, מים ומלח בסיר קטן על חום גבוה. מביאים לרתיחה, ערבוב מדי פעם, עד התערובת מגיעה 116° על מדחום ממתקים / שומן.
מרכיבים שתצטרך
סירופ תירססירופ תירס
ממתקיםממתקים
סוכרסוכר
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מניחים את החלבונים ביצה וקרם של טרטר בקערה של מערבל לעמוד מצויד מצורף מקצף. התחל להצליף בחלבון הביצה לפסגות רכות במהירות בינונית. (המטרה היא לקבל את החלבונים ביצה מוקצף ומוכן, מחכה הסירופ שלך להיות טפטף פנימה. אם הם מצליף מהר יותר מאשר הסירופ שלך מגיע לטמפרטורה, פשוט להפסיק את המיקסר עד הסירופ מוכן.) כאשר הסירופ מגיע 116°, להפחית את מהירות המיקסר נמוך לאט לטפטף על 2 כפות של סירופ לתוך החלבונים ביצה כדי לחמם אותם. (אם תוסיף יותר מדי סירופ בבת אחת, הלבנים יערבבו. טפטוף איטי בשאר הסירופ. הגדל את המהירות לגובה בינוני ושוט עד crème המרשמלו הוא נוקשה ומבריק, על 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קרם טרטרקרם טרטר
מרשמלומרשמלו
חלבוניםחלבונים
סירופסירופ
ציוד שתשתמש בו
שמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק
מקציףמקציף
קערהקערה
3
הוסף את וניל שוט 2 דקות יותר. השתמש באופן מיידי או להכניס למקרר מאוחסן במיכל אטום עד 2 שבועות.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל