קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

קרניים איטלקיות

קרניים איטלקיות
קרנות איטלקיות דורשות מסביב 30 דקות מההתחלה ועד הסוף. מנה אחת מכילה 651 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 42 גרם שומן. מתאים ל-4 מנות. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. אם יש לך גבינת שמנת לבנה, פרושוטו די פארמה, פלפלים קלויים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הסלמי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סלמי קינוח שוקולד כקינוח. , שהוא מוצק. נסו שמנת חמוצה איטלקית, קרני שקדים, ו קרני פקאן (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים גבינת שמנת, ריקוטה, זיתים עם פימיאנטו ושום בקערת המעבד ומעבדים עד לקבלת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
פימיאנטופימיאנטו
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה
שוםשום
זיתיםזיתים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
כדי ליצור כל קרן, מניחים פרושוטו על משטח העבודה ומתפשטים בשכבת גבינה, מעל השכבה הזו עם פרוסה של כל גנואה ונקניק בשכבות אחת ליד השנייה.
מרכיבים שתצטרך
פרושוטופרושוטו
גבינהגבינה
מורחיםמורחים
חםחם
3
מורחים יותר גבינה על הסלמי והחזיר ומניחים מקל לחם ומקל סלרי בקצה אחד של הבשר עם הקצוות תלויים בצד. לעטוף ולגלגל את הבשר ויוצר קרן איטלקית מפוארת. חזור עם שאר החומרים.
מרכיבים שתצטרך
צלע סלריצלע סלרי
גבינהגבינה
סלאמיסלאמי
מורחיםמורחים
לחםלחם
בשרבשר
גלולגלול
עוטףעוטף
חםחם
4
מסדרים מגש עם אנטיפסטי ומקשטים עם ערימה של קרניים איטלקיות.

ציוד

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי בתפריט? נסה זיווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות סנטה Margherita קיאנטי Classico Riserva. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -27 דולר לבקבוק.
סנטה מרגריטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
סנטה מרגריטה קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
קיאנטי איטלקי אותנטי עשוי מענבים הגדלים בלב אזור הקיאנטי קלאסיקו של טוסקנה. ביטוי מעודן של ענבים Sangiovese, עם חומציות משמעותית מ pH הנמוך של הקרקע באזור זה.ניחוחות היין האדום המורכב הזה נעים בין דובדבנים ושזיפים לפרחי גלדיולות ופלינט ארצי. טעמים טאני, אלון בגילאי הם בהירים ועגולים, עם גימור יבש, חם, ארצי.מומלץ ליהנות עם מנות טעימות מאוד, כגון רטבים מבוססי עגבניות, רביולי פטריות, בשר בקר או צלי חזיר, ובשר בשר צבי כדי פסיון. זה גם מעולה עם גבינות בוגרות.תערובת: 85% סנג ' ובזה, 15% מרלו וקברנה סוביניון