קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 35 דק.
מנות6
ציון בריאות5
מגזין

רגלי עוף בחמאה בגריל

רגלי עוף בחמאה בגריל
רגלי עוף בחמאה בגריל עשויות להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 325 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 19 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו פלפל, שום, מלח כשר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הסוכר חום בהיר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת משמש עם סוכר חום ומאפה קינמון כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, 5 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. זמן הכנת המתכון כ 4 שעות ו-35 דקות. מתכונים דומים: רגלי עוף בגריל, רגלי עוף בגריל, ו [] שום בגריל וסלט עוף בחמאה עם רוטב טחינה.

הוראות

1
בקערה גדולה, מערבבים חמאה, שום, סוכר חום, טימין, טבסקו, מלח ופלפל; מוסיפים עוף, פונים למעיל. מכסים ומקררים לפחות 4 שעות ועד 24 שעות; הופכים עוף מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
סוכר חוםסוכר חום
חלב-חמאהחלב-חמאה
עוף שלםעוף שלם
רוטב טבסקורוטב טבסקו
שוםשום
טימיןטימין
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
הסר עוף מהמקרר 30 דקות לפני הצלייה. השתמש במסננת כדי לסנן את המרינדה; להשליך את הקורנית ושום העונה עם מלח.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
עוף שלםעוף שלם
שוםשום
טימיןטימין
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
3
מניחים על גריל משומן על אש בינונית גבוהה. סגור את המכסה ואת הגריל, מסתובב מדי פעם, עד מדחום לקרוא insta מוכנס לתוך החלק העבה ביותר קורא 165 מעלות F; על 30 עד 40 דקות. ייתכן שיהיה עליך להזיז את הרגליים כדי לקרר חלק של הגריל כדי לשמור על העור מחריכה יותר מדי. להיות חרוץ.
מרכיבים שתצטרך
קריר יותרקריר יותר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
גרילגריל