קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות2
ציון בריאות9
מגזין

רוטב ברביקיו בסגנון קנזס סיטי

רוטב ברביקיו בסגנון קנזס סיטי
רוטב ברביקיו בסגנון קנזס סיטי עשויה להיות מה שחיפשתם. מנה אחת של מנה זו מכילה סביב 5 גרם חלבון, 15 גרם שומן, ובסך הכל 465 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. צאו לחנות ואספו חומץ תפוחים, רסק עגבניות, רוטב ווסטרשייר ועוד מספר מצרכים להכין אותו היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. זה עובד גם רוטב סביר עבור יום האב. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 50%. נסו רוטב: רוטב ברביקיו בסגנון קנזס סיטי, ביצים מטוגנות עם רוטב ברביקיו בסגנון קנזס סיטי ל-1, ו ברביקיו: צלעות בסגנון קנזס סיטי עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מחממים את השמן הצמחי בסיר בינוני על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים את הבצל והשום ומבשלים עד שהבצל מזהיב, 6 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
3
מוסיפים את רוטב העגבניות, 1 כוס מים, חומץ, קטשופ, סוכר חום, מולסה, רוטב ווסטרשייר, רסק עגבניות, חרדל, אבקת שום 1 כפית מלח. מביאים לרתיחה, ואז מנמיכים את האש לבינונית נמוכה ומבשלים עד שהבצל רך, כ-15 דקות. מערבבים פנימה את העשן הנוזלי. מסננים את הרוטב, לוחצים על המוצקים כדי לחלץ כל נוזל.
מרכיבים שתצטרך
עשן נוזליעשן נוזלי
אבקת שוםאבקת שום
רסק עגבניותרסק עגבניות
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
סוכר חוםסוכר חום
מולסהמולסה
רוטברוטב
קטשופקטשופ
חרדלחרדל
חומץחומץ
בצלבצל
מיםמים
מלחמלח
4
צילום: אנדרו פרסל

ציוד

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוז הם הבחירות המובילות שלי לברביקיו. רוז המוגן מרענן בטמפרטורות חמות ומשלים רטבים ושפשופים מתוקים ומתובלים. זינפנדל היא בחירת יין אדום קלאסי למנגל, במיוחד עבור צלעות חזיר וחזה בקר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא יבש קריק כרם הישן גפן זינפנדל, יין. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-32 דולר.
כרם נחל יבש גפן ישן זינפנדל, יין
כרם נחל יבש גפן ישן זינפנדל, יין
אוכמניות, חריף, אוכמניות