קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות2
ציון בריאות1
מגזין

רוטב ברביקיו לצלעות, כנפיים, צלעות חזיר

רוטב ברביקיו לצלעות, כנפיים, צלעות חזיר
רוטב ברביקיו לצלעות, כנפיים, צלעות עשוי להיות מתכון טוב להרחיב את קופסת מתכון הרוטב שלך. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 2 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 313 קלוריות. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה ... לא יקר מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. זה מובא לך על ידי Food.com. זה מושלם עבור יום האב. לך לחנות ותביא צלע חזיר, מים, חומץ ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. הכנת המנה לוקחת כ 10 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 19% וזה די גרוע. מתכונים דומים: צלעות חזיר עם רוטב ברביקיו, כנפי עוף בגריל עם רוטב ברביקיו צ'יפוטלה תמרינד, ו כנפי עוף עטופות בבייקון ברוטב ברביקיו בורבון.

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו בתפריט? נסה זיווג עם יין זינפנדל ורוזה. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. Boneshaker גפן הישן זינפנדל עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
Boneshaker גפן ישן זינפנדל
Boneshaker גפן ישן זינפנדל
צבע אדום תוסס אודם בכוס, זה 2018 זינפנדל נפתח עם ניחוחות של דובדבן, אלון קלוי, רמז של עור ותבלינים הערות. על החיך, טעמי פירות יער אדומים בשלים לחלוטין מלווים במבנה חלק, טעמים תבלינים מתמשכים עדינים, וגימור קלוי.