קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 5 דק.
מנות12
ציון בריאות0
מגזין

רוטב טבילה בחווה

רוטב טבילה בחווה
רוטב טבילה בחווה עשוי להיות בדיוק המתאווה שאתה מחפש. מתאים ל-12 מנות. תמורת 25 סנט למנה, מתכון זה מכסה 1% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 58 קלוריות, 1 גרם חלבון ו-5 גרם שומן. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. המתכון הזה מבית Allrecipes דורש תערובת פטרוזיליה, מיונז, יוגורט ורוטב חווה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית ללא גלוטן ולקטו אובו. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 8 שעות ו-5 דקות. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 8%. ציון זה ניתן לשיפור. מתכונים דומים: אצבעות עוף בחווה קריספי עם רוטב טבילה לברביקיו חוצות, נאגטס תפוחי אדמה גבינתי מחווה עם רוטב טבילה בחווה, ורוטב טבילת חוות פסטו.

הוראות

1
בקערת ערבוב בגודל בינוני מערבבים יוגורט, מיונז ורוטב חווה.
מרכיבים שתצטרך
1 מעטפה תערובת רוטב רוטב סלט חמאה חמאה1 מעטפה תערובת רוטב רוטב סלט חמאה חמאה
6 עד 8 פרוסות לחם, קרום הוסרו6 עד 8 פרוסות לחם, קרום הוסרו
1 אשכולית אדומה בינונית, קלופה וחתוכה1 אשכולית אדומה בינונית, קלופה וחתוכה
ציוד שתשתמש בו
2/3 כוס חלב מלא (רצוי ללא הורמונים ואנטיביוטיקה)2/3 כוס חלב מלא (רצוי ללא הורמונים ואנטיביוטיקה)
2
מערבבים היטב עם מטרפת תיל. מכסים ומכניסים למקרר ללילה.
ציוד שתשתמש בו
1 מנגו, קלוף, מגולען וקצוץ גס1 מנגו, קלוף, מגולען וקצוץ גס
3
מפזרים פטרוזיליה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
בשר בקר טחון (רצוי בגידול טבעי)בשר בקר טחון (רצוי בגידול טבעי)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה-Billecart-Salmon Blanc de Blancs Grand Cru עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 80 דולר לבקבוק.
בילקארט-סלמון בלאן דה בלאנס גרנד קרו
בילקארט-סלמון בלאן דה בלאנס גרנד קרו
המוס העדין של בועות עדינות מלווה באלגנטיות את נצנוץ צבע הזהב שלו. קובה שתפתיע אתכם בעוצמתה הטהורה של ניחוחות פירות יבשים, שקדים ואגוזי לוז טריים מעורבבים עם אלה של פירות בשר לבן. התחושה הקרמית של הבועה הקשורה לניחוחות של בריוש בחמאה וניחוחות מינרלים. גימור מתמשך עם מתיקות רעננה ואלגנטית. הבקבוק הנהדר הזה יהווה נישואים מושלמים עם קוויאר או צדפות משובחות, אבל גם עם דגים ופירות ים צלויים.