קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות9
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

רוטב לובסטר לפירה

רוטב לובסטר לפירה
רוטב לובסטר לפירה יכול להיות רק המנה הצדדית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 16 גרם חלבון 74 גרם של שומן, וסך הכל 790 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זה יהיה להיט בחג החג ההודיה שלך. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. . זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. אם יש לכם גזר, פלפל, מלח מתובל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: פילה מיניון על לובסטר בורסין פירה עם הפחתת מרלו, צדפות עם פירה עם רוטב טרגון, ו פירה עם רוטב קווסו ירוק צ'ילה.

הוראות

1
ממיסים את החמאה בסיר גדול על אש בינונית. מערבבים את הלובסטר, בצל, סלרי, גזר, טימין, פטרוזיליה, פלפל, מלח מתובל, עלה דפנה, ומיץ לימון. לבשל, ערבוב כל הזמן, על אש בינונית כדי לרכך את הירקות, על 10 דקות. מערבבים את הקמח ואת רסק עגבניות; לבשל עוד 5 דקות, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
מקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביסמקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביס
פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוטעד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
2
יוצקים שרי ומבשלים במשך דקה או שתיים לבשל את האלכוהול.
מרכיבים שתצטרך
אלכוהולאלכוהול
קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנתקליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת
3
יוצקים את השמנת הכבדה, ולהביא לרתיחה. להפחית את החום נמוך, מבשלים עד הרוטב התעבה, יהיה מעיל האחורי של כף, על 15 דקות. מסננים דרך מסננת רשת בסדר, ולהשליך את המוצקים. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
עם עצמות, עור על, ירכיים ורגליים של עוףעם עצמות, עור על, ירכיים ורגליים של עוף

מרכיבים

יין מומלץ: שבלי, שרדונה

לובסטר יכול להיות משויך עם שאבלי ושרדונה. שאבלי מושלם עם לובסטר, אבל שרדון מאזורים אחרים חייב להכות את המקום מדי. אטיין בואלו פטיט שאבלי עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
Etienne Boileau Petit Chablis
Etienne Boileau Petit Chablis
Vinified ו בגילאי 100% נירוסטה במשך 6 חודשים. מחבילה אחת של גפנים הגדלים על חימר פורטלנדי זהו פטיט שבלי קלאסי, פריך ויבש, פירות קדימה וקלים ללכת. צבע קש חיוור. האף ממוקד עם הערות אוראלי וניחוחות הדרים עדינים עם שיטה, אופי הדר ותפוח על החיך. קליל ותוסס עם חומציות מרעננת וארומטיקה לימון משתהה.