קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

רוטב סלט פשוט

רוטב סלט פשוט
מתכון רוטב סלט פשוט יכול להתבצע בערך 5 דקות. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 1 גרם חלבון, 3 גרם שומן, ובסך הכל 56 קלוריות. מתכון זה משמש 8. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר זול. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מתכון זה מ טעם הבית דורש מלח, ירקות סלט וירקות, שמן זית ופלפל. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני דיאטה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 28%, וזה לא כל כך יוצא דופן. נסו סלט ימי ראשון: סלט תרד תות עם רוטב פרגים פשוט + מתנת ספר בישול, מתכון רוטב סלט פשוט, ו סלט פשוט עם רוטב לימון עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
שלב את ששת המרכיבים הראשונים בצנצנת עם מכסה הדוק; לנער עד לקבלת תערובת אחידה. יש לאחסן במקרר. מנערים לפני ההגשה; מזלפים מעל סלט.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

סלט עובד ממש טוב עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא בודגה נורטון ברוט רוז. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
בודגה נורטון ברוט רוז
בודגה נורטון ברוט רוז
ניחוחות עזים של פירות אדומים, תותים ואוכמניות. צעיר, טרי. נעים עם גימור ארוך.