קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות4
מגזין

רוטב צ'ילי מתוק תאילנדי

רוטב צ'ילי מתוק תאילנדי
המתכון תאילנדי רוטב צ'ילי מתוק טבילה יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 50 דקות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 106 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 0g של שומן למנה. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו מתאבן זול עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. אם יש לכם עגבניות משומר, סוכר, חומץ אורזוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו לינדה של רוטב צ'ילי מתוק תאילנדי לטבילה (אגרולים, סושי), רוטב צ'ילי מיובש תאילנדי, ו רוטב צ'ילי, ליים וכוסברה בסגנון תאילנדי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם בחירה מצוינת לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. מחנות יובה Y Reserva de La Familia 40th Anniversary Cuvee Cava עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
יובה Y מחנות Reserva de La Familia 40th Anniversary Cuvee Cava
יובה Y מחנות Reserva de La Familia 40th Anniversary Cuvee Cava
זהב חיוור בצבע, זה קאווה יש ניחוחות של אפרסקים לבנים בשלים, בגט קלוי עם רמזים של לימון הדר ומשמשים. החיך עשיר ורחב עם טעמים של תפוח ירוק, תה ירוק יסמין ושקדים קלויים. זה קאווה טבע ברוט הוא מאוד תכליתי כי לא מינון הוסיף, ולכן החומציות והבועות לנקות את החיך לאחר כל ביס. מנות מומלצות: שרימפס שום, בס ים מיסו-במרינדה, טונה מצופה שומשום, עוף טיקה מסאלה וג ' אמון איבריקו.