קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 40 דק.
מנות80
ציון בריאות0
מגזין

רוטב צ'יפוטלה שזיפים

רוטב צ'יפוטלה שזיפים
רוטב צ'יפוטלה שזיפים עשוי להיות מתכון טוב להרחבת תיבת מתכוני הרוטב שלך. והוא מתאים להגשה ל 80 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 2% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 0 גרם חלבון, 0 גרם שומן, ובסך הכל של 87 קלוריות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וצמחוני דיאטה. 46 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. אם יש לכם צנצנות שימורים של חצי ליטר, טעם עשן נוזלי, שום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זמן הכנת המתכון כ 4 שעות ו -40 דקות. זה הביא לך את כולםמתכונים. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 15%. הציון הזה די גרוע. נסו צלעות חזיר ברביקיו צ'יפוטלה-שזיף, עוף צ'יפוטלה בגריל עם רוטב שמנת צ' יפוטלה, ו טופו מטוגן בשמן עמוק עם רוטב שזיפים אסייתי או רוטב בוטנים תאילנדי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את השזיפים, כמה בכל פעם, למסננת המונחת מעל קערה גדולה. בידיים כפפות, לסחוט את השזיפים במסננת, לאלץ את המיץ דרך החורים של המסננת. מחק עיסת בילה, וחזור לייצר 8 כוסות של מיץ שזיפים.
מרכיבים שתצטרך
מיץמיץ
שזיףשזיף
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
קערהקערה
2
יוצקים 3/4 כוס מיץ שזיפים לסיר קטן עם שום ובצל, מניחים על אש בינונית ומביאים לרתיחה. מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה, ומבשלים עד שהבצל שקוף, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
מיץמיץ
בצלבצל
שזיףשזיף
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
יוצקים את תערובת מיץ בצל לתוך סיר גדול, ומוסיפים את 7 1/2 כוסות הנותרים של מיץ שזיפים. מערבבים פנימה את הסוכר, חומץ התפוחים, תיבול צ 'יפוטלה דרום-מערב, תיבול שום קלוי, פלפל ג' לפנו, מלח וטעם עשן נוזלי עד להמסת הסוכר והמלח. מביאים את התערובת לרתיחה על אש בינונית, מנמיכים את האש לרתיחה ומבשלים את הרוטב עד להסמכה, בערך 1 1/2 שעות. מערבבים לעתים קרובות כדי למנוע צריבה.
מרכיבים שתצטרך
חומץ תפוחיםחומץ תפוחים
תיבולתיבול
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
שום קלוישום קלוי
עשן נוזליעשן נוזלי
מיץמיץ
בצלבצל
רוטברוטב
סוכרסוכר
שזיףשזיף
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
עקרו את הצנצנות והמכסים במים רותחים למשך 5 דקות לפחות. אורזים את הרוטב לצנצנות החמות והמעוקרות וממלאים את הצנצנות עד 1/4 אינץ ' מהחלק העליון. הפעל סכין או מרית דקה סביב החלק הפנימי של הצנצנות לאחר מילוי כדי להסיר בועות אוויר. נגבו את שולי הצנצנות במגבת נייר לחה כדי להסיר שאריות מזון. למעלה עם מכסים, ואת בורג על הטבעות.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מריתמרית
סכיןסכין
5
מניחים מתלה בתחתית סיר גדול וממלאים באמצע הדרך במים. מביאים לרתיחה על אש גבוהה, ואז מורידים בזהירות את הצנצנות לסיר בעזרת מחזיק. השאירו רווח של 2 אינץ ' בין הצנצנות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
6
יוצקים עוד מים רותחים במידת הצורך עד שמפלס המים נמצא לפחות 1 אינץ ' מעל צמרות הצנצנות. מביאים את המים לרתיחה מלאה, מכסים את הסיר ומעבדים במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
7
מוציאים את הצנצנות מהסיר ומניחים על משטח מכוסה בד או עץ, במרחק של כמה סנטימטרים זה מזה, עד להתקררות. ברגע מגניב, לחץ על למעלה של כל מכסה עם אצבע, להבטיח כי את חותם הוא הדוק (מכסה לא לנוע למעלה או למטה בכלל). אחסן באזור קריר וחשוך.
ציוד שתשתמש בו
סירסיר