קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות15
ציון בריאות2
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

רוקי רוד חמאת בוטנים בראוניז

רוקי רוד חמאת בוטנים בראוניז
רוקי כביש חמאת בוטנים בראוניז דורש על 1 שעה ו 10 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה משמש 15. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 7 גרם חלבון, 21 גרם שומן, ובסך הכל 338 קלוריות. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק כמה אנשים באמת אהבו את הקינוח הזה. אם יש לכם סוכר, חמאת בוטנים, שוקולד צ'יפס חצי מתוק ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. 4 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 26%. מתכונים דומים: חמאת בוטנים רוקי רוד בראוניז, רוקי כביש-בוטנים חמאת סוכריות כוסות, ו רוקי רוד בראוניז.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). משמנים תבנית אפייה בגודל 9 על 13 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
מנפים קמח, אבקת קקאו, אבקת אפייה ומלח יחד בקערה גדולה. מקציפים יחד סוכר, חמאה ותמצית וניל בקערה נפרדת; מקציפים ביצים, אחת אחת, עד שתערובת הסוכר חלקה. מערבבים תערובת קמח לתערובת סוכר עד להטמעה.
מרכיבים שתצטרך
תמצית ונילתמצית וניל
אבקת אפייהאבקת אפייה
אבקת קקאואבקת קקאו
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מורחים את הבלילה לתבנית האפייה המוכנה.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים בתנור שחומם מראש עד שקיסם המוחדר במרכז הבראוניז יוצא נקי, כ -20 דקות.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
5
מערבבים חמאת בוטנים ושוקולד צ 'יפס יחד בקערה חסינת מיקרוגל; מחממים במיקרוגל עד ששוקולד צ' יפס נמס, תוך ערבוב כל 30 שניות, 1 עד 2 דקות. מקפלים דגני אורז פריכים לתערובת חמאת בוטנים; מחממים פנימה מיקרוגל עד שהתערובת חלקה וניתנת למריחה, בערך 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
דגני אורז נפוחיםדגני אורז נפוחים
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
6
מפזרים בראוניז עם מרשמלו ואופים עד שהמרשמלו מבושל מעט, 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרשמלומרשמלו
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
יוצקים תערובת שוקולד באופן שווה על מרשמלו. מניחים להתקרר לחלוטין לפני החיתוך לריבועים.
מרכיבים שתצטרך
מרשמלומרשמלו
שוקולדשוקולד

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

בראוניז בתפריט? נסה להתאים עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "