קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 30 דק.
מנות8
ציון בריאות14
מגזין

ריבס וריינס עם קראמבל מקדמיה מלוח

ריבס וריינס עם קראמבל מקדמיה מלוח
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנות ראשונות, אז תנו הזדמנות ל ריבס Verrines עם Macadamia מלוח להתפורר. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 1050 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 76 גרם שומן. יום האם יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לך גבינת מסקרפונה, קלוי, חמאה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. זמן הכנת המתכון כ 4 שעות ו -30 דקות. נסו מקדמיה מתוקה ומלוחה, קשיו וחמאת מייפל, ריבס להתפורר, ו ריבס להתפורר (מתכונים דומים).

הוראות

1
הכן ריבס: להביא סוכר 1 qt. מים לרתיחה בסיר גדול. להפחית חום ומבשלים 3 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ריבסריבס
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
הסר מהחום; להוסיף היביסקוס, zest, ו grenadine; ולתת לעמוד, מכוסה, 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גרנדיןגרנדין
היביסקוסהיביסקוס
3
בינתיים, פיצול ריבס לאורכו במידת הצורך כך גבעולים הם 1/2 עד 3/4 ב. רחב.
מרכיבים שתצטרך
ריבסריבס
4
חותכים לרוחב לתוך 1/4-in. פרוסות.
5
מסננים סירופ חם לתוך קערה, ואז להחזיר את הנוזל ואת ההתלהבות פאן (להשליך היביסקוס). תתחמם לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
היביסקוסהיביסקוס
סירופסירופ
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מחבתמחבת
6
הסר מהחום ומערבבים בריבס. לכסות ולתת לעמוד עד ריבס הוא רק במכרז, 1 שעה. לחשוף ולתת מגניב. צמרמורת, מכוסה, עד קר, לפחות 2 שעות. מסננים רק לפני השימוש, שמירת נוזל ללימונדה או קוקטיילים.
מרכיבים שתצטרך
לימונדהלימונדה
ריבסריבס
7
הפוך קרמבל: מחממים תנור ל 32
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
מקציפים חמאה, מלח וסוכר חום בקערה עם מערבל עד מעורבב באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
חמאהחמאה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
קערהקערה
9
מוסיפים קמח וארוחת שקדים ומכים עד שהתערובת מתאחדת. הכה באגוזים. עם האצבעות שלך, לשבור את התערובת לתוך 1/2-in. גושים על תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
קמח שקדיםקמח שקדים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
אגוזיםאגוזים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
10
אופים עד זהב אור, כ -20 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
11
בואו מגניב.
12
הפוך Chantilly: לשים שמנת, מסקרפונה, סוכר, גרידה בקערת ערבוב. לגרד זרעי וניל לתוך קערה ולהשליך תרמיל. לנצח עד עבה כמו קצפת.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת
מסקרפונהnameמסקרפונהname
ונילוניל
קרםקרם
זרעיםזרעים
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
13
הגשה: כפית 1/2 כוס שנטילי לתוך כל אחד 8 כוסות widemouthed. כף 2 עד 3 כף. קראמבל, אז 2 עד 3 כף. מרוקן ריבס על כל (ייתכן שיש לך שאריות).
מרכיבים שתצטרך
ריבסריבס
14
מקשטים עם לימון, אם אתה רוצה.
מרכיבים שתצטרך
לימוןלימון
15
* מצא היביסקוס מיובש (המכונה גם ג ' מייקה) בשווקים מקסיקניים או ב worldspice.com (זה מופיע עם תה עלה). מצא סירופ גרנדין עם אספקת קוקטייל. מצא ארוחת שקדים, כגון הטחנה האדומה של בוב, במעבר האפייה בסופרמרקטים מצוידים היטב.
מרכיבים שתצטרך
גרנדיןגרנדין
היביסקוס מיובשהיביסקוס מיובש
קמח שקדיםקמח שקדים
קוקטיילקוקטייל
16
הפוך קדימה: ריבס עד 3 ימים, צונן; להתפורר עד 3 ימים, אטום בטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
ריבסריבס

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה רכה לשימון צורות האפייהחמאה רכה לשימון צורות האפייה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)היביסקוס מיובשהיביסקוס מיובש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2(חוֹרֶף)סירופ גרנדיןסירופ גרנדין4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת מתוקהשמנת מתוקה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהיר ארוזסוכר חום בהיר ארוז8ריבס, קצוץ טרי או קפואקראמבל מקדמיה מלוחקראמבל מקדמיה מלוח8ריבס, קצוץ טרי או קפואMASCARPONE CHANTILLYMASCARPONE CHANTILLY184אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)3/4 כוסות גבינת מסקרפונה3/4 כוסות גבינת מסקרפונה8ריבס, קצוץ טרי או קפואהיביסקוס וכתום-עלומה ריבסהיביסקוס וכתום-עלומה ריבס1גרידת תפוזגרידת תפוז2רצועותגרידת תפוז (כל 1 על 2 ב.)גרידת תפוז (כל 1 על 2 ב.)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ריבס, הקצוות גזומיםריבס, הקצוות גזומים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוץ גס קלוי, אגוזי מקדמיה מלוחיםקצוץ גס קלוי, אגוזי מקדמיה מלוחים1(יכול להיות או להרחיק)מלח פתית, כגון מלדוןמלח פתית, כגון מלדון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה ללא מלח, מרוכךחמאה ללא מלח, מרוכך1וניל שעועית, פיצול לאורכווניל שעועית, פיצול לאורכו8ריבס, קצוץ טרי או קפואהגשההגשה