קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

ריזוטו Milanese: ריזוטו בסגנון של מילאנו

ריזוטו Milanese: ריזוטו בסגנון של מילאנו
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ים תיכוניים, אז תנו הזדמנות ל ריזוטו Milanese: ריזוטו בסגנון של מילאנו. מתכון ואינו מכיל גלוטן, מגיש 4 . מנה אחת מכילה עד 17 גרם חלבון 31 גרם של שומן, וסך הכל 738 קלוריות. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי. אם יש לך אורז arborio, ציר עוף, חמאה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב החמאה ללא מלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד חלב שקדים כקינוח. מתכונים דומים: ריזוטו alla milanese (ריזוטו בסגנון מילאנו), ריזוטו Milanese בסגנון (ריזוטן alla Milanese), ו ריזוטו ממילאנו.

הוראות

1
במחבת 12 עד 14 אינץ', מחממים את שמן הזית על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את הבצל ומבשלים עד מרכך שקוף אבל לא השחמה, 8 עד 10 דקות. בינתיים מוסיפים את הזעפרן למניה, תוך ערבוב להחדיר. לאחר הבצלים שקופים מוסיפים את האורז ומערבבים עם כף עץ עד קלוי ואטום, 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
זעפרןזעפרן
בצלבצל
מלאימלאי
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
3
מוסיף את היין לאורז הקלייה, ולאחר מכן להוסיף מצקת 4 עד 6 אונקיה של מלאי זעפרן חדורים ומבשלים, ערבוב, עד שהוא נספג. המשך להוסיף את המניה מצקת בכל פעם, מחכה עד הנוזל נספג לפני הוספת יותר. מבשלים עד שהאורז רך וקטיפתי ועדיין קצת אל דנטה, כ -15 דקות. מערבבים בחמאה וגבינה עד מעורבב היטב. ריזוטו מנה לתוך 4 צלחות מנות מחוממות, המגישה עם גבינה נוספת.
מרכיבים שתצטרך
זעפרןזעפרן
חמאהחמאה
גבינהגבינה
מלאימלאי
אורזאורז
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מצקתמצקת