קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות38
מגזין

ריזוטו אספרגוס שמנת

ריזוטו אספרגוס שמנת
ריזוטו אספרגוס קרמי נטול גלוטן, מנה עיקרית. והוא יספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה עד 17 גרם חלבון 14 גרם של שומן, וסך הכל 459 קלוריות. זה יכול להיחשב די יקר, עולה בערך $ 3.16 למנה. אם יש לך אורז arborio, אספרגוס, יין, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. עם כפית ציון 63% המנה הזאת די טובה. נסו ריזוטו אספרגוס שמנת, ריזוטו לימון-אספרגוס שמנת, ו ריזוטו אספרגוס קרמי עם צנוברים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים את עצות האספרגוס בסיר בינוני של מים מלוחים רותחים עד רך, על 2 דקות. באמצעות כף מחוררת, להעביר את הקצוות למסננת ולשטוף במים קרים; לנקז היטב.
מרכיבים שתצטרך
2
לשבור את גבעולי האספרגוס לשניים.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים אותם למים רותחים ומבשלים עד רך מאוד, על 10 דקות. שמור 1/3 כוס של מי הבישול, ולאחר מכן לנקז את הגבעולים. מחית את הגבעולים עם מי בישול שמורים במעבד מזון. באמצעות מרית גומי, לעבוד את מחית דרך מסננת גס; אתה צריך בערך 2 כוסות.
מרכיבים שתצטרך
4
בסיר בינוני, להביא את המניה לרתיחה. בינתיים, מחממים את שמן הזית בסיר גדול וכבד.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את השאלוט ומבשלים על אש נמוכה, ערבוב לעתים קרובות עם כף עץ, עד שהתרכך אבל לא השחמה, על 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את השום ומבשלים עד שאלוט הם משחימים קלות, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים את האורז ומערבבים על חום מתון כדי לצפות את הדגנים עם השמן.
מרכיבים שתצטרך
8
יוצקים את היין וממשיכים לערבב עד היין הוא כמעט התאדה, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
9
הוסף 1 כוס של המניה החמה ומערבבים כל הזמן עד כמעט נספג. המשך להוסיף את המניה, 1 כוס בכל פעם, ערבוב כל הזמן עד שהוא נספג לפני הוספת יותר. כאשר האורז הוא כמעט רך, לאחר כ 15 דקות, להוסיף את מחית אספרגוס. המשך לבשל, ערבוב, עד האורז הוא רך אבל עדיין מוצק לנשוך, על 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
10
מוסיפים את עצות אספרגוס ומערבבים במשך 1 דקה כדי לחמם.
מרכיבים שתצטרך
11
הסר את הריזוטו מהחום ומערבבים בחמאה ובפרמזן. מתבלים במלח ופלפל ונותנים לעמוד במשך 2 דקות, ואז מכניסים את הריזוטו לקערות רדודות ומגישים.
מרכיבים שתצטרך