קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות19
מגזין

ריזוטו לימון ופטרוזיליה

ריזוטו לימון ופטרוזיליה
ריזוטו לימון ופטרוזיליה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 647 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 18 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם מיץ לימון, פלפל, יין וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב אורז arborio אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז שוקולד כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. נסו ריזוטו פרימוורה עם פסטו פטרוזיליה, אספרגוס ופסטו פטרוזיליה ריזוטו אופים, ו ריזוטו קוסקוס ישראלי עם סקווש, רדיקיו וחמאת פטרוזיליה (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים 2 כפות של החמאה במחבת גדולה על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את הבצל ומבשלים 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את האורז ומבשלים, ערבוב כל הזמן, במשך 2 דקות. להפחית את החום, להוסיף את היין, ומבשלים, ערבוב לעתים קרובות, עד הנוזל נספג.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את המרק, 1/2 כוס בכל פעם, ערבוב מדי פעם ומחכה עד נספג שלה לפני הוספת יותר. זה צריך לקחת בערך 30 דקות בסך הכל. האורז צריך להיות רך אבל עדיין קצת מוצק.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר מהחום.
6
מוסיפים את מיץ הלימון, מלח, פלפל, פרמזן, ואת שאר החמאה ומערבבים עד שהחמאה נמסה. כפית לתוך קערות בודדות ומפזרים עם גרידה ופטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך