קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות20
מגזין

ריזוטו עם אפונה ושרימפס

ריזוטו עם אפונה ושרימפס
מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. אם יש לך קליפת לימון, יין, 2 כפית קורנית, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב קליפת לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת לימון שקדים עם מילוי לימון כקינוח. , שהוא מוצק. נסו ריזוטו שעורה שרימפס עם אפונה, ריזוטו שעורה שרימפס עם אפונה, ו שרימפס וריזוטו לובסטר עם אפונה (מתכונים דומים).

הוראות

1
להביא מיץ צדפות ומים לרתיחה בסיר בינוני (לא להרתיח). שמור על חום נמוך.
מרכיבים שתצטרך
מיץ צדפותמיץ צדפות
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מחממים שמן בסיר גדול מעל חום בינוני; מוסיפים שאלוט ומבשלים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
להוסיף אורז; לבשל 1 דקה, ערבוב כל הזמן. מערבבים ביין; לבשל 1 דקה. מערבבים בתערובת מיץ 1/2 כוס; לבשל 2 דקות או עד הנוזל נספג כמעט, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
מיץמיץ
אורזאורז
ייןיין
4
להוסיף תערובת מיץ שנותר, 1/2 כוס בכל פעם, ערבוב כל הזמן עד כל חלק של תערובת מיץ נספג לפני הוספת הבא (כ 20 דקות בסך הכל). מערבבים שרימפס, אפונה שלג, אפונה ירוקה; לבשל 4 דקות או עד שרימפס נעשים, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
אפונה ירוקהאפונה ירוקה
אפונה לבנהאפונה לבנה
שרימפסשרימפס
מיץמיץ
5
הסר מהחום; מערבבים בגבינה ומרכיבים שנותרו.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה

מרכיבים

3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לא מבושל או אורז קצר דגנים אחריםאורז לא מבושל או אורז קצר דגנים אחרים0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבותשרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה ירוקה מופגזת (כ 3/4 קילו אפונה ירוקה unshelled)אפונה ירוקה מופגזת (כ 3/4 קילו אפונה ירוקה unshelled)11 קילו קישואים,קליפת לימון מגוררתקליפת לימון מגוררת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/4 כוס גבינת פרמזן מגוררת וטריה1/4 כוס גבינת פרמזן מגוררת וטריה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאלוט טחוןשאלוט טחון340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, קלופים וטבועיםשרימפס, קלופים וטבועים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1/2 אינץ') אפונה שלג פרוס באלכסון(1/2 אינץ') אפונה שלג פרוס באלכסון7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב2(יכול להיות או להרחיק)קצוץ טרי או 1/2 כפית טימין מיובשקצוץ טרי או 1/2 כפית טימין מיובש