קושימומחה
מוכן ב1 ש, 42 דק.
מנות4
ציון בריאות37
מגזין

ריזוטו פטריות ושום קלוי

ריזוטו פטריות ושום קלוי
ריזוטו פטריות ושום קלוי יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 1378 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 32 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %40 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לך ביצים, תירס, פטריות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו -42 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. וזה מצוין. מתכונים דומים: ריזוטו פטריות חמאת שום, שרימפס שום עם ריזוטו תרד פטריות, ו ריזוטו פטריות קלוי.

הוראות

1
מחממים התנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
חותכים את החלק העליון של ראש שום. שים אותו על ריבוע גדול של רדיד אלומיניום טפטוף 1 כפית שמן זית כתית על שיני חשוף. לעטוף את רדיד סביב ושוב את השום. צלי עד שהוא רך, כ 50 דקות עד 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
ציפורןציפורן
שוםשום
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
3
הסר מהתנור ולתת מגניב.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
יוצקים את 2 פחיות של מרק לתוך סיר, על אש נמוכה, ולהוסיף 3 פחיות של מים. להביא לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
5
במחבת גדולה וכבדה, מחממים את שמן הזית הנותר על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מוסיפים את הבצל ואת הטחון במשך 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
7
מוסיפים את הפטריות, מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם ומבשלים עד שהפטריות משחררות את המיצים שלהן, בערך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פטריותפטריות
8
מוסיפים את האורז ומבשלים 1 דקה כדי טוסט.
מרכיבים שתצטרך
טוסטטוסט
אורזאורז
9
מוסיפים 2 מצקות מלאות מרק חם למחבת ומערבבים בעדינות את האורז. מבשלים עד שרוב הנוזל נספג. כוונן את החום כך המחבת הוא רק מבעבע בעדינות. המשך להוסיף מרק ערבוב עד כל מרק משמש והאורז מבושל אבל לא רגשני, על 20 עד 25 דקות. ברגע שהאורז ספג את כל הנוזל והוא נחמד וקרם, מערבבים בחמאה, פרמזן ועיסת שום. לכסות ולתת לנוח במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
חמאהחמאה
שוםשום
מרקמרק
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מצקתמצקת
מחבתמחבת
10
מעבירים למנה ומגישים חם.
11
להזמין 3 כוסות למתכון עגול 2, עוגות ריזוטו.
12
בקערה גדולה מוסיפים את שאריות הריזוטו, ביצים, תירס, פירורי לחם ופרמזן ומתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פירורי לחםפירורי לחם
פרמזןפרמזן
תירסתירס
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
13
מערבבים לשלב היטב. טופס לתוך 12 כדורים על גודל של אגוז, ואז להשתטח לקציצות ולסדר על תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
אגוזי מלךאגוזי מלך
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
14
מחממים את השמן במחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
15
מוסיפים את הקציצות ומבשלים עד שהם זהובים חום, על 3 עד 4 דקות לכל צד.
16
הסר את הקציצות מן השמן לתבנית אפייה מרופדת בשקית חומה או מגבות נייר כדי לנקז את השמן העודף.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מגבות ניירמגבות נייר
17
מעבירים למגש הגשה ומגישים חם.

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם טרייםפירורי לחם טריים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)822אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה2largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתירס קפוא, מופשרתירס קפוא, מופשר1ראשצרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילה פרוסה פטריותחבילה פרוסה פטריות3(יכול להיות או להרחיק)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגוררתפרמזן מגוררת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגוררתפרמזן מגוררת5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז עם גרגרים ארוכיםאורז עם גרגרים ארוכים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאריות ריזוטו עם שום קלוי וריזוטו פטריותשאריות ריזוטו עם שום קלוי וריזוטו פטריות4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי2(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח3פחיותפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Antinori Badian A Passignano Chiani Classico Gran Selezione עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
בצבע אדום אודם עז, היין מציג ניחוחות הן של פירות והן את התחושות האופייניות של אלון, אשר מתמזגים בהרמוניה ומציעים גם הערות בלסמיות וגרפיט על האף. החיך עשיר, עם טאנינים גמישים ומאוזנים יחד עם הרעננות התוססת האופיינית לסנג ' ובזה. הסיום ואת טעם לוואי הם של התמדה בולטת לחזור על הערות של פירות יער הראשון הרגיש על האף.