קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות17
מגזין

רמז חזיר משך

רמז חזיר משך
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן וללא חלב? רמז חזיר משך יכול להיות מתכון נהדר לנסות. המתכון הזה מכסה 20% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 6. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 26 גרם חלבון, 4 גרם שומן, ובסך הכל של 219 קלוריות. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו -2 היו אומרים שהוא הגיע למקום. גשו לסופר וקנו קטשופ, מלח ופלפל, רוטב עגבניות, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בחומץ סיידר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פאי חומץ כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 3 שעות ו -10 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 59%. הציון הזה די טוב. מתכונים דומים: קל משך חזיר פילה-מתוק צ'ילי משך חזיר, איטי סיר בירה משך חזיר & מנגל משך חזיר כריכים, ו קרניטות חזיר פריכות (חזיר מושך מקסיקני איטי).

הוראות

1
ציוד מיוחד: סיר חרס
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
1
מניחים בסיר החרס את רוטב העגבניות, הקטשופ, חומץ הסיידר, הסוכר החום ואבקת השום. מערבבים עד לקבלת תערובת. מתבלים את שני סוגי החזיר ב 1/4 כפית מלח ו 1/8 כפית פלפל ומוסיפים לסיר. למעלה עם בצל ומערבבים קלות.
מרכיבים שתצטרך
חומץ תפוחיםחומץ תפוחים
אבקת שוםאבקת שום
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
סוכר חוםסוכר חום
קטשופקטשופ
פלפלפלפל
בצלבצל
חזירחזיר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
סירסיר
2
מכסים ומבשלים עד שהחזיר מבושל לחלוטין, גבוה למשך 3 עד 4 שעות או נמוך למשך 7 עד 8 שעות.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
3
מוציאים את כל החזיר ומניחים אותו בקערה גדולה. גרוס כל נתח בעזרת 2 מזלגות: האחד להחזיק את החזיר במקום והשני לגרד את הבשר ולגרוס אותו. מחזירים את החזיר הגרוס לסיר החרס ומערבבים היטב עם הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
חזיר משךחזיר משך
רוטברוטב
בשרבשר
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
קערהקערה
4
אם אתה משרת קבוצה, שמור את סיר החרס על ההגדרה הנמוכה ביותר שלו, כך שהחזיר יישאר חם. מתבלים בפלפל אדום כתוש, אם משתמשים. זמן יאם!
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי