קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות8
מגזין

שום וחווה טורקיה המבורגרים

שום וחווה טורקיה המבורגרים
תשכחו לצאת לאכול או להזמין אוכל בכל פעם שאתם חושקים באוכל אמריקאי. נסו להכין המבורגרים של שום והודו בחווה בבית. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. מנה אחת מכילה 179 קלוריות, 28 גרם חלבון, ו 3 גרם שומן. 82 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. מתכון זה מכלמתכונים דורשים ביצה, שום, הודו טחון ורוטב ווסטרשייר. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 58%, שהוא מוצק. מתכונים דומים: שום וחווה טורקיה המבורגרים, בייקון ראנץ ' טורקיה המבורגרים, ו המבורגרים של דרום מערב ראנץ ' טורקיה.

הוראות

1
מחממים גריל חיצוני לחום בינוני-גבוה, ומשמנים קלות את הסורג.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
ללוש בקערה את ההודו, תערובת החווה, הביצה, השום, רוטב ווסטרשייר, מלח מתובל ופלפל עד לאיחוד אחיד; מחלקים ל -4 מנות שוות ויוצרים לקציצות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
מלח מתובלמלח מתובל
תערובת רוטב ראנץ יבשתערובת רוטב ראנץ יבש
שוםשום
פלפלפלפל
טורקיה כולהטורקיה כולה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מבשלים על הגריל שחומם מראש כ -5 דקות לכל צד עבור כל הכבוד. מדחום לקריאה מיידית המוחדר למרכז אמור לקרוא 165 מעלות פרנהייט (74 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
גרילגריל

יין מומלץ: מרלו, Malbec, Zinfandel

המבורגרים בטורקיה עובדים ממש טוב עם מרלו, מלבק וזינפנדל. מרלו יהיה מתאים לחלוטין להמבורגר קלאסי עם תוספות סטנדרטיות. תוספות נועזות יותר דורשות יין נועז יותר, כמו מלבק או זינפנדל מפולפל. מרלו תותח עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
מרלו כדור תותח
מרלו כדור תותח
מרלו 2012 שלנו הוא אופוריה בבקבוק. צבע הארגמן לבדמפתה את כל החושים, בעוד ניחוחות מפתים של אמרטו, שזיף שחור, תאנה טרייה וסגול מסוכר ממלאים את האף. ליין יש כניסה משיית מלאה עם מבנה מתוחכם, ריכוז נפלא ומרקם שובב המציץ דרכו, בונה לאט לאט לגימור מרתק של דובדבנים טריים, שוקולד עשיר ועוגה מתובלת.