קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות6
ציון בריאות7
מגזין

שום-עשב עוף צלוי

שום-עשב עוף צלוי
שום-עשב עוף צלוי יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 316 קלוריות, 27 גרם חלבון, ו 22 גרם שומן. איש מערות זה, ללא גלוטן, חלב חינם, מתכון ראשוני משמש 6 . 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לך טימין, מלח, מרווה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. כדי לנצל את רוזמרין טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט וניל עם קומפוט ענבים ואוכמניות עם דבש ורוזמרין טרי: ארוחת בוקר קלה או קינוח כמו קינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 25 דקות. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 36%. הציון הזה לא כל כך מרהיב. נסו שום-עשב עוף צלוי, עשב ושום עוף צלוי, ו עוף עשב עם שום קלוי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 45
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מערבבים יחד 7 מרכיבים ראשונים.
3
אם רלוונטי, הסר את הג ' יבלטים מהעוף, ושמור לשימוש אחר. שוטפים עוף ומייבשים. בעדינות לשחרר ולהרים עור משד ומקלות תוף עם אצבעות. (לא לגמרי לנתק עור.) לשפשף תערובת עשב באופן שווה מתחת לעור. בזהירות להחליף את העור.
מרכיבים שתצטרך
מקלות עוףמקלות עוף
עוף שלםעוף שלם
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
4
מניחים עוף, בצד החזה כלפי מעלה, על רשת משומנת קלות בתבנית צלייה רדודה משומנת קלות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
מתלה תילמתלה תיל
5
אופים ב 450 במשך 30 דקות. מנמיכים את האש ל -350, ואופים 45 דקות או עד שמדחום בשר המוחדר לירך רושם 180, מכסה באופן רופף בנייר אלומיניום כדי למנוע השחמה מוגזמת, במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור
6
תנו לעוף לעמוד, מכוסה, 10 דקות לפני החיתוך.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם