קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות12
מגזין

שומר וריזוטו נקניקיות

שומר וריזוטו נקניקיות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל שומר ונקניק ריזוטו. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה זו מכילה סביב 23 גרם חלבון 38 גרם של שומן, וסך הכל 657 קלוריות. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו מלח ופלפל, נורת שומר, נקניק ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. מתכונים דומים: שומר וריזוטו נקניקיות, חזיר שלוש דרכים: צלעות חזיר בר, נקניקיות שומר-פונטינה, ו Chard שוויצרי עם בייקון ושומר על עוגות פולנטה, ו נקניק ושומר ראגו.

הוראות

1
במחבת גדולה, חום 1 כף שמן זית.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את הנקניק ומבשלים על אש גבוהה, לשבור את הבשר עם כפית, עד השחמה, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיף את שומר ומבשל, ערבוב מדי פעם, עד מתרכך קלות השחמה, כ 8 דקות יותר. כסה וחמם.
מרכיבים שתצטרך
4
בסיר בינוני, להביא את ציר העוף לרתיחה; להתחמם.
מרכיבים שתצטרך
5
בסיר גדול, לחמם את 2 כפות הנותרים של שמן זית.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את הבצל, מתבלים במלח ופלפל ומבשלים על אש מתונה, ערבוב, עד שהתרכך, כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים את האורז ומבשלים, במשך 1 דקה ערבוב כל הזמן כדי לייפות אותו ביסודיות עם השומן. מפורר את הזעפרן לתוך היין ומוסיף אותו לאורז. מבשל, ערבוב עד היין נספג.
מרכיבים שתצטרך
8
הוסף 1 כוס של המניה החמה ומבשל על חום מתון, תוך ערבוב כל הזמן, עד נספג כמעט. המשך להוסיף את מלאי 1/2 כוס בכל פעם, ערבוב כל הזמן, עד שהוא נספג כמעט בין תוספות. הריזוטו נעשה כאשר האורז הוא אל דנטה מושעה ברוטב עבה, שמנת, על 20 דקות בסך הכל. מתבלים את הריזוטו במלח ופלפל. מערבבים את הנקניק והשומר יחד עם הגבינה, החמאה והפטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
9
מגישים באופן מיידי.