קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות2
ציון בריאות1
מטבחיםמקסיקני
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

שוקו חם מקסיקני קל

שוקו חם מקסיקני קל
שוקו חם מקסיקני קל עשוי להיות מתכון טוב להרחבת תיבת מתכוני המשקאות שלך. מתכון זה משמש 2. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 2 גרם חלבון, 2 גרם שומן, ובסך הכל של 132 קלוריות. המתכון הזה מכסה 3% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה הביא לך את כלמתכונים. מהכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 10 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. אם יש לכם תערובת שוקולד מיידית, סירופ שוקולד, מים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כפית של 19%. הציון הזה די גרוע. מתכונים דומים: סופלה שוקולד מקסיקני קל, עוגת שוקולד גוג'ילו צ' ילה אדומה מקסיקנית קלה, ו שוקו חם מקסיקני מהיר וקל ללא חלב.

הוראות

1
בספל גדול מערבבים את תערובת השוקולד החם, סירופ השוקולד, הקינמון ואבקת הצ ' ילי.
מרכיבים שתצטרך
תערובת קקאו חםתערובת קקאו חם
סירופ שוקולדסירופ שוקולד
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
קינמוןקינמון
2
יוצקים את החלב.
מרכיבים שתצטרך
חלבחלב
3
מוסיפים את המים הרותחים ומערבבים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה להתאים עם פינו נואר,ריזלינג ורוז נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. סטולץ אורגני פינו נואר עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
סטולץ אורגני פינו נואר
סטולץ אורגני פינו נואר
פינו זה מראה היטב עם צבע עשיר עמוק שלה ניחוח פרחוני עבור ערוץ קולומביה אורגני פינו נואר. הכל בסדר שהיין הזה יקבל בברכה שנים של הזדקנות או שישתה במקום.