קושיבינוני
מוכן ב20 דק.
מנות30
ציון בריאות0
מגזין

שוקולד טיה מריה נאגטס

שוקולד טיה מריה נאגטס
שוקולד טיה מריה נאגטס נטול גלוטן, וlacto אובו צמחוני ומספק כ 30 מנות. מנה אחת מכילה עד 1 גר' של חלבון, 5 גרם של שומן, וסך הכל 64 קלוריות. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם קרם כפול קרטון, הדובדבן סוכר אבקת קקאו, טיה מריה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. בסך הכל, מתכון זה מרוויח רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן) ציון כף של 9%. מתכונים דומים: עוף טיה מריה, טורט שוקולד ללא קמח מmarian Emmerich, ו Sopa De Lentejas De La Tia Julita.

הוראות

1
מביאים את השמנת לרתיחה במחבת קטנה.
מרכיבים שתצטרך
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
הסר מהחום ומערבבים בשוקולד עד שהוא נמס. מערבבים את הליקר ויוצקים לתוך קערה. מגניב, ואז להירגע עד המשרד, על 4 שעות, או לילה.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
3/4 כוס יוגורט תפוזים3/4 כוס יוגורט תפוזים
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
3
מפזרים גיליון נייר greaseproof עם סוכר הדובדבן ועוד עם אבקת קקאו. קח כפית וגרוף נאגטס של תערובת כמהין מתוך הקערה ועל גבי נייר עם אבקת קקאו או סוכר הדובדבן. השתמש בשתי כפיות כדי לצפות את הנאגטס ולאחר מכן להעביר אותם במקרים מתוקים נייר. לארוז לתוך במקרים מתוקים נייר בקופסאות וצינה. חנות עד 2 שבועות.
מרכיבים שתצטרך
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
נגיסי עוףנגיסי עוף
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

נגיסי עוף עובדים ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. שרדונה פולי ג ' ונסון Carneros עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
ניחוחות מרוכזים ומורכבים ב-2016 שרדונה קרנרוס שלנו. הערות של אפרסק בגריל, אגס, קרואסון בחמאה, ווניל להגדיר את הבמה לשרדונה עשיר, בעל גוף מלא. ניחוחות להרחיב על החיך עם טעמים מעוררי תיאבון של אגס, פריך תפוחים, יערה, קוקוס קלוי, וופל וניל. האיזון והמבנה של יין זה יחד עם חומציותו הבהירה הופכים אותו ליין ראוי לגילו להנאה במשך מספר שנים. תיהנו מהיופי הזה עם עוף צלוי עסיסי וריזוטו פטריות בר.