קושיקל
מוכן ב2 דק.
מנות1
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

שייק חלבון קרם בננה Oreo

שייק חלבון קרם בננה Oreo
תמיד כיף שיש עוד מתכון של משקה, אז תנו הזדמנות ל בננה קרם Oreo חלבון לנער. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 24 גרם חלבון 8 גרם של שומן, וסך הכל 369 קלוריות. והוא יספק כ 1 מנות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-37 היו אומרים שזה פגע במקום. אם אין יוגורט יווני שומן, אבקת חלבון, סטיביה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 2 דקות. נסו שייק חלבון תאריך בננה, שייק חלבון בננה עבה וקטיפתי בטעם תות, ו שייק חלבון תאנה ובננה (ומנצחי בגידה גוף טובים!!) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את כל החומרים למעט אוריאו בבלנדר ומערבבים עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
עוגיות אוריאועוגיות אוריאו
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
מקשטים העליון של שייק עם ריסוק oreo ' senjoy
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
עוגיות אוריאועוגיות אוריאו

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

עוגיות אוריאו עובדות ממש טוב עם קרם שרי, מדיירה, ופרוסקו. מתוק מבעבע פרוסקו לא להציף סוכר פשוט או עוגיות חמאה קצרות, מתוק קרם שרי משלים עוגיות מתובל, ואת הערות nutty של מדיירה להתאים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. קרם שרי Nv ג ' ונסון ן עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "