קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות2
ציון בריאות22
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

שייק עוגת תות שדה טבעוני

שייק עוגת תות שדה טבעוני
מתכון שייק Shortcake תות טבעוני מוכן תוך כ 5 דקות, והוא בהחלט מרהיב ללא גלוטן וללא לקטוז אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 247 קלוריות, 7 גרם של חלבון ו5 גרם של שומן. והוא יספק כ 2 מנות. 375 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם תותים, זרעי פשתן טחון, תאריכי medjool, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מושלם עבור יום האם. זה עובד טוב כמו ארוחת בוקר די יקרה. מתכונים דומים: עוגת תותים, איך להכין עוגת תותים טבעונית, עוגת תותים טבעונית מוגשת עם קצפת טבעונית, ו שייק עוגת תות.

הוראות

1
שלב פירות יער, חלב שקדים, תאריכים, זרעי פשתן, אבקת חלבון, וניל ואבקת מאקה בבלנדר להתמזג במהירות גבוהה עד חלקה לחלוטין, על 1 דקה. מחלקים בין שתי כוסות ומגישים קר. שייק ניתן לשמור במיכל אטום במקרר עד יומיים. Reblend או לנער היטב לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת חלבוןאבקת חלבון
2 כפות סירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה2 כפות סירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה
מאקהמאקה
זרעי פשתןזרעי פשתן
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
טארטים זעירים בציפוי אדוםטארטים זעירים בציפוי אדום
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
תאריכיםתאריכים
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. צריבת קוטג ' Cashburn פינו נואר עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
פרחים ארומטיים בהירים, קסיס ופירות אדומים המשלימים תבלין וערות מלוחות. החיך הוא גמיש והרמוני, עם שכבות מעניינות ואלמנטים umami, מרקם עדין וגימור מאוזן יפה.