קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

שיפודי טונה בגריל עם עגבניות-ריש זית שחור

שיפודי טונה בגריל עם עגבניות-ריש זית שחור
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל שיפודי טונה בגריל עם עגבניות-זית שחור להתענג. המתכון הזה מכסה %41 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, ויש בו בסה"כ : 363 קלוריות, 43 גרם חלבון ו 13 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. זה מושלם עבור יום העצמאות. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. אם יש לכם סטייקים טונה, מלח, אורגנו, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular סופר של 87%. נסו שרימפס בגריל פחם וקלמרי עם לימונים בגריל ועגבניה מעושנת-תבלין זית שחור, טונה בגריל עם רוטב זית, ו טונה בגריל עם מתכון מתענג זית (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב את המרכיבים הראשונים 7 בשקית ניילון גדולה zip-top. חותם, ולנער היטב.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
2
הסר טונה מן התיק; חוט 4 חתיכות טונה, 3 חתיכות בצל אדום, ו 3 פלחי לימון על כל אחד 8 (12 אינץ') שיפודים. שימו שיפודי טונה בצד.
מרכיבים שתצטרך
טריז לימוןטריז לימון
תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
ציוד שתשתמש בו
סוכריות Air Head, חתוכות לרצועות דקותסוכריות Air Head, חתוכות לרצועות דקות
3
הכן גריל.
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4
מניחים שיפודים על מתלה גריל מצופה בתרסיס בישול, וגריל 4 דקות בכל צד או עד הטונה היא בינונית-נדירה או הרצוי מידת doneness.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
ציוד שתשתמש בו
סוכריות Air Head, חתוכות לרצועות דקותסוכריות Air Head, חתוכות לרצועות דקות
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
5
מגישים עם תבלין זית שחור עגבניות.
מרכיבים שתצטרך
עוגת זיתעוגת זית
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות פלורה ספרינגס נאפה עמק מרלו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
פלורה ספרינגס עמק נאפה מרלו
פלורה ספרינגס עמק נאפה מרלו
מתפוצץ עם דובדבן שחור גדול, גרגרי ערער וטעמי ליקריץ שחורים, מקל לתוך הערות של הל, קינמון, וקרם וניל עדין. יש מינרליות גרניט מסקרן ליין יחד עם פרופיל אלון קלוי, מתוק בגימור. זהו יין עצמאי נפלא, אבל ניתן לזווג עם מגוון רחב של מנות. זה אישיות חזקה לעשות את זה התאמה טובה כמעט לכל דבר קברנה יהיה לזווג עם, צלחת סטייק האהובה למשל, עדיין מבנה הטאנין של היין הוא רך מספיק כדי להתאים עם פרמזן חצילים או צלחת העוף האהובה עליך.