קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

שיפודי סינטה אננס

שיפודי סינטה אננס
אם יש לך בערך 20 דקות לבלות במטבח, שיפודי סינטה אננס עשויים להיות מתכון מדהים ללא גלוטן וללא חלב לנסות. , מתכון זה מכסה 17% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 282 קלוריות , 29 גרם חלבון ו -11 גרם שומן . והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים. אדם אחד מצא את המתכון הזה כבעל טעם ומשביע. אם יש לכם סטייק סינטה בקר, ג'ינג'ר טחון, רוטב סויה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית הזו. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 51% . הציון הזה מוצק. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם שיפודי סינטה ים תיכוניים , שיפודי סטייק סינטה ושיפודי סינטה בגריל עם אפרסקים ופלפלים .

הוראות

1
מסננים את האננס, שומרים מיץ. מקררים את האננס. בקערה קטנה מערבבים את מיץ האננס, רוטב הסויה, הסוכר החום, השמן, הג'ינג'ר, השום והפלפל. שומרים 1/3 כוס מרינדה לביסה ו-1/3 כוס להגשה; מכסים ומקררים.
מרכיבים שתצטרך
מיץ אננסמיץ אננס
אגוזי פקאן קצוצים גס או אגוזי מלך קצוציםאגוזי פקאן קצוצים גס או אגוזי מלך קצוצים
אננסאננס
רוטב סויהרוטב סויה
מרינדהמרינדה
1 כוס עגבניות שזיפים קלופות זרעוניות קצוצות1 כוס עגבניות שזיפים קלופות זרעוניות קצוצות
1/4 כוס פלוס 1 כף תחליף ביצה, מחולק1/4 כוס פלוס 1 כף תחליף ביצה, מחולק
פלפלפלפל
1/2 כוס קיווי פרוס1/2 כוס קיווי פרוס
תערובת פנקייק מלאה, כל מותג, מחולקתתערובת פנקייק מלאה, כל מותג, מחולקת
ציוד שתשתמש בו
אריזות BAKER'S שוקולד אפייה חצי מתוק, מומסאריזות BAKER'S שוקולד אפייה חצי מתוק, מומס
2
יוצקים את המרינדה הנותרת לתוך שקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת; להוסיף קוביות בקר. אטום שקית והפוך למעיל; מקררים למשך 8 שעות או לילה.
מרכיבים שתצטרך
קוביות בשרקוביות בשר
מרינדהמרינדה
ציוד שתשתמש בו
שוקולד אפייה מתוק למחצהשוקולד אפייה מתוק למחצה
3
מסננים וזורקים את המרינדה מבשר הבקר. על שיפודי מתכת או עץ ספוגים משחילים לסירוגין נתחי בקר ואננס. צולים, ללא כיסוי, על אש בינונית במשך 5 דקות מכל צד או לצלות 4-6 אינץ' מהאש עד שהבשר מגיע לעשייה הרצויה, תוך כדי לטפטף לעתים קרובות במנה אחת של המרינדה השמורה.
מרכיבים שתצטרך
נתחי אננסנתחי אננס
מרינדהמרינדה
1 פלפל צהוב מתוק בינוני1 פלפל צהוב מתוק בינוני
ציוד שתשתמש בו
שיפודי עץשיפודי עץ
1 קילו צ'וריסו ספרדי (הכלאה בין קשה לרך), פרוס דק1 קילו צ'וריסו ספרדי (הכלאה בין קשה לרך), פרוס דק
4
מגישים עם המרינדה שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון

פינו נואר, מרלו וקברנה סוביניון הם אפשרויות נהדרות לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים יותר משתלבים עם אדומים קלים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סוביניון. Argyle Reserve Pinot Noir עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
ארגייל רזרב פינו נואר
ארגייל רזרב פינו נואר
עמק ווילמט ידוע בעיקר בזכות הפינו נואר העשיר שלהם וזה אחד הגדולים והעשירים אי פעם מארגייל! קח את הצבע והריח של ורד גיני, הוסיפו ניחוחות פירות של דובדבן שחור ופרי מריון עם ניחוחות תבלינים של אדמה הפכה וקקאו כהה ואתם רק מתחילים להתקרב למורכבות של היין הזה. "בשל ונדיב, עם גוונים ייחודיים של סגול ועלי כותרת של ורד לטעמי הדובדבן והתבלינים, משתהה במרקם משובח. צריך זמן להתמקם. עשרים אחוז מהיין יבוקבק מתחת למכסה הברגה. היין שבוקבק מתחת למכסה הברגה קיבל ציון 92 נקודות. הטוב ביותר מ-2007 עד 2012."-Wine Spectator