קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות9
מגזין

שעועית ירוקה מטוגנת דרומית

שעועית ירוקה מטוגנת דרומית
שעועית ירוקה מטוגנת דרומית עשויה להיות מתכון טוב כדי להרחיב את קופסת מתכון מנות ראשונות שלך. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון ידידותי fodmap יש 192 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 11 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו סוכר, שעועית, מלח ופלפל, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כמה אנשים באמת אהבו את המנה הדרומית הזאת. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. . עם כפית ציון של 62% המנה הזאת די טובה. נסו שעועית ירוקה דרומית, שעועית ירוקה דרומית, ו שעועית ירוקה דרומית עם בייקון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את הבייקון במחבת; מבשלים מעל חום בינוני-גבוה, הופך מדי פעם, עד להשחמה שווה פריך.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מערבבים את הסוכר ושעועית ירוקה לתוך הבייקון. מבשלים מעל חום בינוני גבוה עד שעועית ירוקה להיות רך וצולע ולהתחיל caramelize.
מרכיבים שתצטרך
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
בייקוןבייקון
סוכרסוכר

ציוד

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרומי בתפריט? נסה זיווג עם ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Brundlmayer Steinmassl ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -39 דולר לבקבוק.
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
התחלה מגניבה עם ניחוחות של יער אורנים, ערער ואפרסק אדום מזנק מתוך הזכוכית. לבבי וחזק; מאוד תוסס עם גוף בינוני טוב, פריך ותמצית בשפע; מחוטב עם חומציות תוססת כי הוא בקרוב להשתלב לחלוטין. אחיזה יפה.