קושימומחה
מוכן ב13 שעות, 45 דק.
מנות4
ציון בריאות80
מגזין

שעועית שחורה מושלמת

שעועית שחורה מושלמת
שעועית שחורה מושלמת לוקח בערך 13 שעות ו-45 דקות מתחילתו ועד סופו. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ-13 גרם חלבון, 1 גרם שומן ובסך הכל 221 קלוריות. תמורת 43 סנט למנה, מתכון זה מכסה 16% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. המתכון הזה משרת 4. הוא מובא אליכם על ידי Foodnetwork. זה עובד היטב כתוספת. אנשים רבים הכינו את המתכון הזה, ו-893 יאמרו שהוא הגיע למקום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן, ללא חלב, צמחונית לקטו אובו וטבעונית. אם יש לכם בצל ירוק, שיני שום, מלח ופלפל וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 99%. הציון הזה סופר. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו שעועית שחורה מושלמת, סלט שעועית דרום-מערבית עם שעועית שחורה, אפונה שחורה עיניים, פלפל ושעועית ירוקה עם שעועית שחורה מותססת ~ כלומר שעועית ירוקה מלוכלכת.

הוראות

1
צפו איך מכינים את המתכון הזה.
2
ערב קודם משרים את השעועית השחורה בסיר גדול של מים. למחרת שוטפים את השעועית, מכסים ב-3 כוסות מים טריים ומביאים לרתיחה על אש גבוהה. מנמיכים את האש ומבשלים מכוסה במשך 30 דקות, ומסירים קצף. מערבבים פנימה את הבצל ומבשלים עוד 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
(טרידר ג'ו'ס)(טרידר ג'ו'ס)
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
זמין באופן נרחב, אז בדוק אותם בשוק המקומיזמין באופן נרחב, אז בדוק אותם בשוק המקומי
לגודלםלגודלם
ציוד שתשתמש בו
1/2 כוס פלפלים אדומים קלויים קצוצים (בערך 1 שלמים)1/2 כוס פלפלים אדומים קלויים קצוצים (בערך 1 שלמים)
3
מוסיפים את השום, האורגנו, הכמון ופתיתי הפלפל האדום ומבשלים ללא מכסה במשך 30 דקות, תוך ערבוב מדי פעם. מערבבים פנימה סוכר וחומץ, וטועמים לפני שמתבלים במלח ופלפל. הופכים לקערת הגשה גדולה ומקשטים בבצל ירוק קצוץ.;
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 פאונד פילה בקר, חתוך לקוביות בגודל 3/4 אינץ' (בערך 40 קוביות)1 1/2 פאונד פילה בקר, חתוך לקוביות בגודל 3/4 אינץ' (בערך 40 קוביות)
3 בצל ירוק, פרוס דק לקישוט3 בצל ירוק, פרוס דק לקישוט
10 עגבניות בינוניות (בערך10 עגבניות בינוניות (בערך
40 שיני שום, קצוצות40 שיני שום, קצוצות
6 פלפלים כתומים, קצוצים גס6 פלפלים כתומים, קצוצים גס
1 קילו פסטרמה מעדנייה פרוסה1 קילו פסטרמה מעדנייה פרוסה
1 ק"ג בצק פיצה מוכן1 ק"ג בצק פיצה מוכן
כמוןכמון
קשת שוקולדקשת שוקולד
ציוד שתשתמש בו
חבילה גבינת צ'דר חדה מגורדת KRAFT®חבילה גבינת צ'דר חדה מגורדת KRAFT®