קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות99
סוגי מאכליםסלט
מגזין

שף נייר # 31-סלט דג חרב חם

שף נייר # 31-סלט דג חרב חם
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל שף נייר #31 - סלט דג חרב חם. מנה זו מכילה כ 171 גר' של חלבון, 94 גרם של שומן, וסך הכל 1740 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. אם יש לכם מיץ לימון, חומוס ואגוזי מלך מצטרפים תפוחי אדמה תינוק, [מגיש 2], וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ביסקוטי לימון כקינוח. מתכון זה מ cookalmostanything.blogspot.com יש 1 אוהדים. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכונים דומים: דג חרב chargriled על סלט תירס אבוקדו חם, רול סלט טונה נייר אורז, ו אורז נייר סלט לחמניות עם רוטב ג'ינג'ר טבילה.

מרכיבים

4ריבס, קצוץ טרי או קפואקיטור תפוחי אדמה התינוק עד רק מכרז ולאחר מכן לחתוך לשמונים, עוזב את העור עלקיטור תפוחי אדמה התינוק עד רק מכרז ולאחר מכן לחתוך לשמונים, עוזב את העור על4ריבס, קצוץ טרי או קפואהחומוס והאגוזים מצטרפים לבייבי תפוחי אדמה מאודים, שום, בצל אדום ואפונה טרייההחומוס והאגוזים מצטרפים לבייבי תפוחי אדמה מאודים, שום, בצל אדום ואפונה טרייה6תפוחי אדמה לתינוקותתפוחי אדמה לתינוקות400אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חומוס, סחוט ושטוףחומוס, סחוט ושטוף1( חצילים)מחממים מעט שמן במחבת על פני חום וכאשר המחבת התחממה, מוסיפים את הבצל. Sauté עד הבצלים התרככו לפני הוספת השוםמחממים מעט שמן במחבת על פני חום וכאשר המחבת התחממה, מוסיפים את הבצל. Sauté עד הבצלים התרככו לפני הוספת השום1קומץאפונה טרייהאפונה טרייה1שן שום, פרוס דקשן שום, פרוס דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון2(חוֹרֶף)שמן זית חדור לימוןשמן זית חדור לימון10אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עלי אורגנועלי אורגנו4ריבס, קצוץ טרי או קפואמוסיפים את האפונה וממשיכים לבשל עד שהם מתחילים לרכך - מוסיפים את החומוס והאגוזיםמוסיפים את האפונה וממשיכים לבשל עד שהם מתחילים לרכך - מוסיפים את החומוס והאגוזים1בצל אדום, לחתוך לפרוסות עבותבצל אדום, לחתוך לפרוסות עבות4ריבס, קצוץ טרי או קפואסלט דג חרב חםסלט דג חרב חם4ריבס, קצוץ טרי או קפואמניחים תלולית טובה של סלט על הצלחת ולאחר מכן לעטוף מעל עם פרוסות של swordfish, לטפטף הרבה עם קצת salmoriglio תוספת ומגישים בבת אחתמניחים תלולית טובה של סלט על הצלחת ולאחר מכן לעטוף מעל עם פרוסות של swordfish, לטפטף הרבה עם קצת salmoriglio תוספת ומגישים בבת אחת4ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב4ריבס, קצוץ טרי או קפואסטייק דג חרבסטייק דג חרב4ריבס, קצוץ טרי או קפואSalmoriglio משמש להבריש מעל סטייק דג חרב לפני שהוא מבושל, השליך דרך ירקות ליווי כפי שהם מטוגנים ולבסוף טפטף מעל המנה מצופהSalmoriglio משמש להבריש מעל סטייק דג חרב לפני שהוא מבושל, השליך דרך ירקות ליווי כפי שהם מטוגנים ולבסוף טפטף מעל המנה מצופה4ריבס, קצוץ טרי או קפואמברשת salmoriglio על שני הצדדים של swordfish ולתת לו להחדיר עד מוכן לבשלמברשת salmoriglio על שני הצדדים של swordfish ולתת לו להחדיר עד מוכן לבשל1קומץ1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)4ריבס, קצוץ טרי או קפואלהצמיד אותולהצמיד אותו4ריבס, קצוץ טרי או קפואSalmoriglioSalmoriglio4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל את הדגים ולאחר מכן גם גריל או sauté עד רק מבושל, צליעה עם סלמורגיליו תוספת קטנה. תן לו לנוח כמה דקות לפני חיתוך זהמלח ופלפל את הדגים ולאחר מכן גם גריל או sauté עד רק מבושל, צליעה עם סלמורגיליו תוספת קטנה. תן לו לנוח כמה דקות לפני חיתוך זה4ריבס, קצוץ טרי או קפוא[משרת 2][משרת 2]

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. פינוט גרי Loveblock עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי הוא זהב חיוור עם רמזים של ירוק. בציר 2013 הוא סגנון יבש עם ניחוחות פרחוניים וקמצוץ אננס בשל. החיך חושף אגס שלוק ותפוז דם, ומסיים בנגיעה של הדרים, מרקם טוב ותחושת פה עשירה.