קושירגיל
מוכן ב16 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

שרימפס אורז מטוגן

שרימפס אורז מטוגן
המתכון שרימפס אורז מטוגן יכול לספק הכמיהה הסינית שלך בערך 16 דקות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. מנה אחת מכילה 327 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 6 גרם שומן. אם יש לכם רוטב סויה, אורז חום, פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב האורז החום מבושל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ארוחת בוקר פודינג אורז כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, נסו שרימפס מטוגן אורז / thingamajig שלישי עם הצלחה ® אורז, שרימפס אורז מטוגן, ו שרימפס אורז מטוגן (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים שרימפס, ג ' ינג ' ר, ופלפל אדום מרוסק בקערה קטנה; בואו לעמוד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
שמן חום במחבת nonstick גדול מעל חום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים פלפל, בצל ירוק ושום; מוקפץ 1 עד 2 דקות או עד למכרז.
מרכיבים שתצטרך
4
הוסף תערובת שרימפס למחבת; מוקפץ 4 עד 5 דקות או עד שרימפס נעשים.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים אורז מבושל; מוקפץ 2 דקות או עד מחומם היטב. לדחוף תערובת אורז לצדדים של מחבת, ויצרו גם במרכז.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים ביצה למרכז המחבת ומבשלים 30 שניות; מטילים עם תערובת אורז, ומערבבים עד לבישול הביצה. מערבבים ברוטב סויה ומים; מבשלים עד מחומם היטב.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות Alois Lageder Terran Alpina פינו Grigio Vigneti delle Dolomiti. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו Vigneti delle Dolomiti
אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו Vigneti delle Dolomiti
# 51 Wine Spectator Top 100 of 2021אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו הוא צהוב בהיר בצבע עם ניחוחות פרחוניים בולטים עם שמץ של תבלין; בינוני בעל גוף עם מינרליות טובה וגימור מדויק.זוגות היטב עם דגים רכיכות, עופות, בשר לבן כמו המתנע או עם הארוחה